![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar slagen behoorlijk wat mensen er niet in onderscheid te maken tussen asiel vragen en asiel krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt er volgens mij maar juist van af welke juist de bedoeling is van bepaalde lieden om asiel aan te vragen in welk land dan ook?
Politiek asiel om daarna als erkend 'vluchteling' aanspraak te kunnen maken op een 'leefloon?' Zijn er lieden bij die hun eigen land uitgezet zijn om de één of andere reden, hebben ze het zelf op een lopen moeten zetten, iets uitgespookt? Normalerwijze zouden de asielzoekers allemaal gehoord worden door de DVZ (Dienst vreemdelingenzaken) binnen de FOD, yeah right!!! ![]() Commissariaat voor vluchtelingen & staatlozen moet die procedures ook eventueel nog goedkeuren, zo zou een aanvrager het statuut erkend politiek vluchteling kunnen verkrijgen. Je kan u daarbij natuurlijk de vraag stellen of dat allemaal wel zo vlotjes loopt en daar durf ik persoonlijk aan twijfelen in de zin van dat het meer op een ongecontroleerde invasie lijkt in bepaalde gevallen. ![]() In tegenwoordige dagen ben ik tegenover vroeger enorm fan geworden van de opmerking: 'Het zal mijn tijd wel duren' Wat wel verschrikkelijk laf is tegenover onze kinderen en kleinkinderen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 augustus 2018 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het CGVS neemt de beslissing ten gronde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is dat de titel volledig fout/misleidend is.
De Groenen verklaren niet dat iedereen recht heeft op asiel. Ze verklaren dat iedereen het recht heeft 'Asyl in Deutschland zu beantragen', oftewel asiel aan te vragen in Duitsland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je voor zeg, iemand die het waagt om asiel te vragen ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou in Duitsland nooit op die Grünen stemmen (ook in België niet op Groen), maar men moet wel een beetje serieus blijven he. Uiteraard heeft iedereen het recht asiel aan te vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Misschien, héél misschien, zag ik het wel verkeerd. (ik denk het niet) Zo ziet een invasie er ongeveer uit. Valt dat goed te keuren?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 augustus 2018 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en dan? Dergelijke verklaringen worden in landen waar het ellende troef is gezien als een uitnodiging tot volksverhuizingen. Die trees zou beter moeten weten en gewoon haar bek dicht moeten houden over dergelijke zaken. Als Duitsland nog eens overspoeld wordt door meutes Afrikanen dan komen ze evenwel naar hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrij recent had ik nog iets gepost in 'Zweden hopeloos verloren'.
Best eigenaardig dat juist daar al diegenen die de asielzoekers zo graag zien komen dat blijkbaar normaal vinden dat soort van situaties? Is het dat wat men wil? 4 Afrikanen verkrachten gehandicapte vrouw in Zweden Citaat:
Nog voor de rechtbank verschijnen? ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 augustus 2018 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, dat is smeerlapperij van de bovenste plank...elke verkrachting,trouwens Er zij zowat verzwarende omstandigheden in de wet ingebouwd die te maken hebben met de voorziene mindere weerbaarheid van slachtoffers en dingen die buiten de loutere seks er nog eens boven opkomen. 'zwart' is daar geen van |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als na jaren beslist wordt dat ze geen asiel krijgen, wie gaat ze dan nog terugsturen? Of blijven ze gewoon illegaal in het land?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Europa heeft al eeuwen migranten opgevangen ,die geïntegreerd zijn in de loop van de tijd. Europa heeft eeuwen moslimlanden als kolonies bestuurd. Europese landen hebben slaven uit Afrika gehaald om in in hun kolonies te werken. België heeft Congo uitgebuit en niet door marxisten. Waarom zullen we de problemen met de moslimmigranten die we nu hebben niet kunnen oplossen de komende jaren? Het zijn de cultuurfascisten van Wilders en Baudet en van het klasje van Cliteur ,die op elke hoek van de samenleving gevaarlijke marxisten zien. Dit terwijl de EU en de meeste EU landen al jaren door rechtse regeringen worden bestuurd. In de vorige eeuw is de muur gevallen en de Sovjetunie opgeheven en nog steeds praten de cultuurfascisten over het grote linkse gevaar. Zijn deze mensen nou zo dom of willen ze bewust haat en onrust zaaien om de tegenstellingen in onze samenleving te vergroten? Laatst gewijzigd door cato : 8 augustus 2018 om 07:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pijnlijk detail is wel dat het niets met racisme te maken heeft maar met een manier van samenleven met anderen en blijkbaar zijn er bij diegenen die van einde en verre komen aangevaren bij die de manier van samenleven iets anders zien dan zoals wij dat al jaar -en dag gewoon zijn. Wij moeten het in een ander land ook niet gaan uithangen want ik denk dat je daar vrij snel de deur zal gewezen worden. Ik merk dat u van mening bent dat ze hun gangetje maar mogen gaan. Misschien kan u zich aansluiten bij de mening van volgend verward persoontje. Spaanse minister van Buitenlandse Zaken: “Europa heeft nieuw bloed nodig” Die verwarde is van mening dat het allemaal maar moet kunnen daar de vergrijzing in de EU toeslaat. (het is zelf al een oude man die zich waarschijnlijk niets aantrekt van de toekomst van anderen, kinderen, kleinkinderen) Hij vergeet wel dat de nieuwe garde 'instromers' het niet al te hoog op hebben met de wetten & de plichten die in 'ons' land de EU in het algemeen van toepassing zijn en denken dat ze alles maar eventjes naar eigen hand mogen zetten.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 augustus 2018 om 07:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dus niet de asielaanvraag die het probleem is maar wel de behandeling en de opvolging ervan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zeker niet van kom maar binnen ,want Spanje kan haar eigen bevolking nog niet aan een job helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |