![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() She Goes Nana (The Radios)
Ze is als een regenboog Zwaait terwijl ze gloeit Beweegt als een rivier Draait terwijl ze stroomt En dan steelt ze je hart weg Ze neemt het allemaal op een dag zal ik haar de mijne maken ja Je kijkt in haar engelogen Doe haar weg, die zon zal opkomen en liefde zal schijnen Wanneer ze naar Nana Nana gaat Kleuren blijven draaien Glinsterende door als een rainbutterfly Varen over de blauwblauwe lucht Oh zij Glans houdt van een bloem Vervaagt terwijl ze groeit Uuh ja En dan veegt ze je tranen weg Ze houdt je hand op een dag vast zoals geliefden dat doen Je aarzelt nog een poosje Ze laat haar magische lach zien en dromen komen uit KOOR Ze is op de vlucht Vliegt aan en door Ze kruist de lucht mijn vriend En uiteindelijk gaat ze Ze gaat nanana Nana nana nana nana Kleuren blijven draaien Glinsterende door als een rainbutterfly Varen over de blauwblauwe lucht |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Timi Yuro - Hurt
Ek is so seer Om te dink dat jy, jy het vir my gelieg ek is seergemaak Pad diep in my Jy het gesê jou liefde was waar En ons sal nooit ooit deel hê nie Nou wil jy iemand nuut wees En dit breek hart Ek is so seer Veel meer, o, as wat jy ooit sal weet Ja, skat, ek is so seer Omdat ek jou nog steeds so liefhet Maar, alhoewel jy my seergemaak het Soos niemand anders ooit kon doen nie Ek sal nooit seermaak nie, maak jou seermaak
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Satisfaction (The Rolling Stones)
Ik kan geen voldoening krijgen, ik kan geen voldoening krijgen Omdat ik probeer en ik probeer en ik probeer en ik probeer het Ik kan er geen krijgen, ik kan er geen krijgen Als ik in mijn auto zit en de man op de radio komt Hij vertelt me ??steeds meer over nutteloze informatie Ik veronderstelde mijn verbeelding te ontslaan Ik kan het niet krijgen, oh, nee, nee, nee, hé, hé Dat is wat ik zeg Ik kan geen voldoening krijgen, ik kan geen voldoening krijgen Omdat ik probeer en ik probeer en ik probeer en ik probeer het Ik kan er geen krijgen, ik kan er geen krijgen Als ik naar mijn tv kijk en er een man komt die het me vertelt Hoe wit mijn shirts kunnen zijn Maar hij kan geen man zijn omdat hij niet rookt Dezelfde sigaretten als ik Ik kan het niet krijgen, oh, nee, nee, nee, hé, hé Dat is wat ik zeg Ik kan geen voldoening krijgen, ik kan geen reactie van een meisje krijgen 'Omdat ik… |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Lelijk foorwijf (The Clement Peerens Explosition)
geiska fula foor geiska fula foor geiska fula foor geiska fula foor Geise Ugly Foorwijf lyssnar här äger du en tjänst och ger din egen inte en sådan luft din värld är inte större än den sista Flair geiska fula foor slår honom upp geiska fula foor sliten Barbie docka geiska fula foor luktar kycklingsoppa geiska fula foor geiska fula foor geise fula foorwijf trezebees Älskade sinnen är i ou beauty case och går inte runt så här eller figur du har sex appeal av ne kruka sylt och mentalt är du blindvägg geiska fula foor mothy cuck geiska fula foor raunchy tårta geiska fula foor kryper i ditt hörn geiska fula foor geiska fula foor Ja geiska fula foor stora lauds geiska fula foor vem tror du att du är geiska fula foor föredrar fortfarande en get geiska fula foor geiska fula foor geiska fula foor geiska fula foor |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ace of Spades - Motörhead
Als je graag gokt, zeg ik je dat ik je man ben Je wint wat, verliest wat, allemaal hetzelfde voor mij Het plezier is om te spelen, maakt niet uit wat je zegt Ik deel je hebzucht niet, de enige kaart die ik nodig heb is de schoppenaas Schoppen aas Spelen voor de hoge, dansen met de duivel Gaan met de stroom, het is allemaal een spel voor mij Zeven of elf, slangenogen die je aankijken Verdubbel of stop, dubbele inzet of split, de schoppenaas Schoppen aas Je weet dat ik ben geboren om te verliezen, en gokken is voor dwazen Maar zo vind ik het schatje Ik wil niet voor altijd leven En vergeet de joker niet! Duw de ante op, ik weet dat je me moet zien Lees ze en huil, de hand van de dode opnieuw Ik zie het in je ogen, neem een blik en sterf Het enige dat je ziet, je weet dat het de Ace of Spades zal zijn Schoppen aas
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |