![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Kijk hoeveel hits dit heeft bv. Meer dan alle Madonna's hier. En dat is maar 1 live versie van de song. Een half miljard. Maar ik schat dat er in deze draad zelfs niemand Los Angeles Azules kent. https://m.youtube.com/watch?v=BokdSWC2R68# Laatst gewijzigd door Bach : 16 augustus 2018 om 21:15. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Banneling
|
Ik heb als tiener en in mijn post-tiener periode (lol) veel naar Madonna geluisterd. Tot ik erachter kwam wat voor een verzakkerij ze eigenlijk zong. Nu luister ik gewoon geen muziek meer (geen tijd enz).
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
|
Ook niet naar Arabische muziek?
|
|
|
|
|
#24 |
|
Banneling
|
Arabische muziek? Rauwe Pakistaanse punk rock is meer haar ding.
https://www.nbcnews.com/news/asian-a...kistan-n663986 |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=BoyUUu1rPhE
|
|
|
|
#26 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 17 augustus 2018 om 18:31. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nooit groot fan geweest van Madonna.
Paar leuke liedjes heeft ze wel. De shows die stammen nog uit de tijd dat ze paaldanseres was. Ik luister tegenwoordig liever naar wat anders ![]() Voorbeeldje? Soli Diaboli Gloria
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar dat werd na hun nederlaag al rap dekho dekho kon aya sher ka shikara aya. Kijk kijk wie komt daar, de jager op de tijger/leeuw komt En dat komt dus doordat mijn man Pakistaans nieuws volgt. https://youtu.be/EdbuOnKFKzc PS. Sher als in de sher Khan van mowgli Ik ben dus echt niet mee met muziek. Laatst gewijzigd door Guinevere : 17 augustus 2018 om 20:57. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banneling
|
Madonna - Me against the music rishi rich remix
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Lang geleden zag ik een zeer mooie film over iemand die in een klein dorp met een radiozender begint, op verzet van de pastoor stuit, maar geleidelijk aan het héle dorp meekrijgt met z'n "radio revolucion". Helaas ken ik noch de titel, noch de regisseur, noch zelfs het land waar die film werd gemaakt (ik vermoed Colombia, maar ben er niet zeker van). De film was wél in kleur, liet prachtige (berg)landschappen zien, en was ook zeer grappig. Zou u mij misschien kunnen helpen? Dank bij voorbaat, "djimi". On topic: "Material Girl" van Madonna was het eerste wat ik van haar hoorde, en het werd - destijds tot mijn grote ergernis - een 'oorwurm'. Madonna is niet direct mijn ding, maar ik kan haar wel verdragen. En ik gun haar ook haar succes.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! Laatst gewijzigd door djimi : 18 augustus 2018 om 13:19. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Zegt me niet direct iets maar ik heb het eens nagevraagd bij een paar mensen uit de filmindustrie.
Nog geen antwoord. Maar zou het "El dia que murió el silencio" kunnen zijn? Tikt al je boxen. Van Agazzi. Laatst gewijzigd door Bach : 18 augustus 2018 om 13:49. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Tja, Madonna heeft uiteraard een half leger songwriters en topproducers ter beschikking.
Hier en daar draagt ze wat bij (enkele regeltjes tekst, een melodielijn ietwat aanpassen) maar veel zal het niet zijn. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat klopt, maar hetzelfde kan je zeggen van Frank Sinatra, Elvis en nog vele anderen.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|