![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=8I8_fxj5ZTA
"How To Fake Like You Are Nice And Caring" Belangrijke les.
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb me dan ook nooit 'gebruikt' gevoeld, integendeel. Komaan Demper, je gelooft toch zelf niet dat dat schofterig kereltje daar 'n 'trauma' aan zou hebben overgehouden. Nope, the scum was in it for the monéééy: "In de documenten, waarin ook een selfie van de twee in bed van 9 mei 2013 is opgenomen, zit ook de intentieverklaring van Bennett, waarin hij 3,5 miljoen dollar aan schadevergoedingen vraagt." http://www.standaard.be/cnt/dmf20180821_03675809 'n Rondneukend crapulleke. Ze zullen elkaar dus waard geweest zijn.
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan en wil het gewoon niet begrijpen dat een vrouw slecht en kwaadaardig kan zijn, net zoals een man. Heb je het verhaal rond Anthony Bourdain goed gelezen? Dat weet je hier op professionele wijze te ontwijken.
Laatst gewijzigd door Demper : 22 augustus 2018 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Op die selfie met haar leek ‘m me toch niet al te depri te zijn, na zgn ‘slecht van bil’ te zijn gegaan. Dan zou ‘m ander smoelen trekken, quoi. Citaat:
De dame in kwestie ken ik niet persoonlijk, dus kan ik ook niet beweren dat ze goed/slecht/kwaadaardig zou zijn. Best mogelijk, hoor. Citaat:
Moest ik zoiets meemaken met ’n vriendin van me, dan zou ik eens ernstig gaan praten met dat kereltje, om ‘m dat immorele idee uit het arrogante kopje te praten. Als ‘m dan toch zou volharden in de boosheid, dan zou ie dat wellicht beloond zien met wat petsen op z’n filmsmoeltje, tot ‘m nog ’n heel klein beetje beweegt. Dan zou ik 5 gram coke en ’n ongemerkte en geladen blaffer in z’n zakken steken en de flikken bellen en verklaren dat ie me snuifspul wou verkopen. Eens zien hoelang de klacht tegen de vriendin nog zal standhouden. Maar goed, ik heb geen MeToo-vrouwen en nog minder chanterende kindsterretjes in m’n vriendenkring, dus uiteindelijk is het mijn/ons probleem niet.
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Och, gewoon mgtow-gebleit.
Alt-right snowflakes. Same shit, different side. |
![]() |
![]() |