![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik verschiet ervan dat er nog geen burgeroorlog is. Zijn wij autochtonen dan echt zo'n mietjes? Precies wel.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, maar regeringen en instanties zijn tegen ons dus als individu kan je voorlopig enkel uw eigen ruiten ingooien. 't Is nog even wachten tot de bom ontploft en er massaal verzet komt vanuit de bevolking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoezo gelijk ? Heeft t'hem gezegd te stoppen ? Na die slappe opkomt bij dat steunbezoek van Wilders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() goh vroeger was het abou jah jah, nu dit soort randgevallen.
dat veralgemenen we tot "de islam", en hup, we hebben een reden klaar om op xenofobe, racistische, wereldvreemde partijen te stemmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We maken ons druk over een verkoudheid terwijl we met kanker opgezadeld zitten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |