![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermits slechts een minderheid van de vragen gaat over migratie, integratie,... kan men perfect een overlap hebben van 68% met de antwoorden gegeven door het Vlaams Belang, zonder een echte Blokker te moeten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het eenvoudigste is het systeem Sheriff Joe van Maricopa County……USA. GEEN SCHOOLMAALTIJDEN MEER. Basta. Iedereen brengt mee wat hij/zij/het.. zelf wil eten, dat deden wij vroeger ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Daarstraks nog even in een warenhuis rondgelopen, ik was daar de enige blanke. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 september 2018 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, dat mocht volgens de makers van de site niet vergeten worden de 'privacy'
![]() Of het geloofwaardig weet over te komen dat is in deze tijden wat anders. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nene in de CarreF-Burcht.
Ik kom daar niet dikwijls maar het was echt erg. ![]() De vragen in de bewuste test plaatste men onder de noemer: 25 hete hangijzers Yeah right!!! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 september 2018 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wiskunde had blijkbaar geen al te hoge prioriteit bij "de broeders" aka TID ofwel instituut Depoorter in Ronse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Blijkbaar een groot verschil voor welke gemeente je het invult.
Als ik het invul voor de gemeente waar ik nu woon kom ik uit op 80% VLD en 60% NVA. Als ik het invul voor de gemeente waar ik vroeger woonde, dan is dat omgekeerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kom uit bij CD&V. Tot wie mag ik me wenden voor psychische begeleiding?
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |