![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
3 kogels?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Staatssecretaris
|
zker , maar dan voor ieederen ook voor de vlaams belangers en de nva'ers als ze op het idee komen ergens amok te maken, maar daar zij je nu zeker niet meer daccord met het doden van mensen he
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ge ziet, ik kan meegaan in het absurde.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Schrijf dat nu eens in het Nederlands zonder schuimvlokken op uw toetsenbord.
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Toch niet die van den Aldi, hé. Dan heeft 'm waarschijnlijk liever wat spinnepotenkroketjes in frituurvetsaus om van te smikkelen.
|
|
|
|
|
#29 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Ik heb die bende neo-liberale uitverkopers van Vlaanderen nog nooit iets zien doen om vreemden buiten houden.Die hypocrieten pretenderen de makakken en negers buiten te houden terwijl dagelijks duizenden oostblokkers binnen komen.
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gewoon even terzijde: toen we opmerkingen hadden over onze nieuwe werkplek, werden we vierkant uitgelachen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
|
Citaat:
"Vanmiddag liet het parket weten dat het om een Belg van Egyptische origine gaat. Hij heeft een referentieadres bij het OCMW en is naar alle waarschijnhlijkheid dakloos. Het gaat dus niet om een transmigrant of een man zonder geldige verblijfsdocumenten. " |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Minister
|
Feit: ik ben in de 60, en het messen trekken/steken om te doden hier in onze humane maatschappij nooit eerder gezien of gehoord.
Pas sinds korte tijd met de steun van de vreemdelingen industrie, door de massa import van vreemdelingen die blijkbaar allemaal minimum gewapend zijn met messen is het messen trekken/steken om te doden hier dagelijkse kost geworden. Hun 1400 haat en wraak gedrag kent géén dialoog om problemen op te lossen er moet steeds bloed vloeien, het is duidelijk dat ze hier niet thuis horen. Onze humane maatschappij verloederd steeds sneller. Dat dan "enkelen" van hier dit slecht gedrag overnemen was te verwachten!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uiteraard weten we nu alles altijd en van overal binnen de 10 minuten. ....vroeger wist je amper wat er gebeurd was in het volgende dorp. De meeste dingen wisten mensen maar vaag van horen vertellen. De mensen hun geheugen is klein heel klein. http://www.standaard.be/cnt/gr5vem0c |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Minister
|
Het stopt niet meer......;HOE CONCURRENT CHAUFFEUR NEERSCHIET…..Vrijdagavond 23.30 uur, hartje binnenstad van het pittoreske Brugge. Taxichauffeur Mohammad ‘Arif’ R. (46), een man van Iraanse origine die al enkele jaren met de taxi rijdt in Brugge, pikt met zijn Mercedes Vito twee toeristen uit Southampton op aan het station. Hij krijgt daardoor ruzie met een collega-taxichauffeur van Armeense origine. Het kwam tussen de twee eerder al tot opstootjes en bedreigingen, waarbij ook Arif zich niet onbetuigd liet. Ook deze keer lopen de spanningen op.
De volgende.......
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
|
|
|
|
#36 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#37 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
----- Laat ik naast het dramatische voorval eens iets totaal anders aanhalen als u het mij toestaat beste forumleden en lezers. Ik kijk met de regelmaat van de klok naar 'Masterchef Australia' (Vitaya) en bij de deelnemers is er op het ogenblik een juffrouw bij die een hoofddoek draagt, ik dacht een Turkse. Wel zoals die juffrouw zich opstelt en gedraagt naar de naderen toe laat dat een voorbeeld zijn, ze kan zelfs lachen. Pijnlijk detail is wel dat het om een unicum gaat waarschijnlijk? En wat ze vandaag gemaakt had dat zag er best lekker uit, zelfs Nigella Lawson vond het lekker. Rode draad door het verhaal is: pas u aan (de inwijkelingen dus) aan de regels van het land waar je te gast bent en het zal misschien gemakkelijker lopen. Zij die dat om de één of andere reden weten te weigeren, geen geldige reden hebben om zich in de EU te verschansen/te verblijven, stante pede terug huiswaarts punt
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 september 2018 om 19:39. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|