Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 september 2018, 07:06   #21
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht

Ik vind 80% van de vrouwen in de Vlaamse maatschappij ook commercieel ingestelde semihoeren die hun vriend kiezen op basis van wat hij te bieden heeft. Maar dit gaat nog een paar stappen verder
Want mocht u een Vlaamse vrouw zijn dan zou u eerder voor een sukkelaar kiezen dan voor een rijkaard? De hele Vlaamse maatschappij is trouwens nogal commercieel ingesteld, mannen én vrouwen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2018, 07:10   #22
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En wat betreft Ronaldo: dat jongentje kan totaal maar dan ook totaal niet tegen zijn verlies dus lijkt het me logisch dat hij geen "neen" wil horen als hij zijn zak wil ledigen, ook al wil dit zeggen dat hij dan maar anaal moet binnendringen.

Het is natuurlijk wel sneu dat dat vrouwmens dit zo maar eventjes 9 jaren voor haarzelf heeft gehouden. Of heeft ze Ronaldo's sperma in haar anus ook zo lang binnen gehouden en dreigt deze nu zijn houdbaarheidsdatum te overschrijden?

Laatst gewijzigd door Hypochonder : 30 september 2018 om 07:10.
Oud 30 september 2018, 08:18   #23
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Want mocht u een Vlaamse vrouw zijn dan zou u eerder voor een sukkelaar kiezen dan voor een rijkaard? De hele Vlaamse maatschappij is trouwens nogal commercieel ingesteld, mannen én vrouwen.
Idd. De meeste Vlaamse mannen zijn relatief rijk, of ze moeten al geen klop doen en heel marginaal zijn. En dat geldt ook voor de meeste Vlaamse vrouwen, die zijn ook niet arm. Ik denk wel dat iedereen een beetje in zijn milieu en opleidingsniveau relaties aangaat. Een advocate gaat nu niet samen met een dokwerker zijn, of het is heel zeldzaam. Maar of dat onder commerce valt...
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2018, 08:45   #24
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Idd. De meeste Vlaamse mannen zijn relatief rijk, of ze moeten al geen klop doen en heel marginaal zijn. En dat geldt ook voor de meeste Vlaamse vrouwen, die zijn ook niet arm. Ik denk wel dat iedereen een beetje in zijn milieu en opleidingsniveau relaties aangaat. Een advocate gaat nu niet samen met een dokwerker zijn, of het is heel zeldzaam. Maar of dat onder commerce valt...
Naar het schijnt komt zoiets toch meer en meer voor, dat de vrouw hoger opgeleid is dan de man want dit is nu eenmaal een maatschappelijke trend: er zijn meer hoog opgeleide vrouwen dan mannen.

Ik zou het loon van een dokwerker trouwens niet onderschatten, al zeker niet als deze dokwerker ladingen cocaïne uit containers haalt in opdracht van de maffia
Oud 30 september 2018, 09:12   #25
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Naar het schijnt komt zoiets toch meer en meer voor, dat de vrouw hoger opgeleid is dan de man want dit is nu eenmaal een maatschappelijke trend: er zijn meer hoog opgeleide vrouwen dan mannen.

Ik zou het loon van een dokwerker trouwens niet onderschatten, al zeker niet als deze dokwerker ladingen cocaïne uit containers haalt in opdracht van de maffia
Vrij recent heeft men er weer eens melding van gemaakt geloof ik maar dat is al lang aan de gang hoor.

Een ouder artikel 'leerde' ...

Politie vindt 1 miljoen euro cash bij havenarbeider

Oud 30 september 2018, 09:13   #26
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Hoe gesloten de verdediging ook is, het kleinste gaatje en hij scoort nog. Goat!
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2018, 10:10   #27
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Meer en meer details van de verkrachting sijpelen naar buiten:

Citaat:
Mayorga zegt dat Ronaldo haar daarna anaal verkrachtte. Zonder condoom. Zonder glijmiddel.
http://newsmonkey.be/article/91003

Druug in de kakker die Ronaldo.
Oud 30 september 2018, 11:06   #28
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Ik zou kiezen voor iemand waarbij de vonk overslaat. Hoeveel of hoe weinig iemand verdient is dan totaal niet relevant. Er moet wel een match zijn met het IQ. Ik zou geen relatie kunnen hebben met iemand die cognitief beperkt is, en meestal is het logische gevolg dan dat zo'n mensen iets gestudeerd hebben. Ik zou ook niet kunnen samen zijn met iemand die te lui is om te werken.

Maar die paar 100 euro meer of minder per maand maakt me geen bal uit nee.
Helaas is de realiteit dat het grove merendeel van de Vlamingen niet financieel onafhankelijk is van de partner, en zijn/haar huis moet verkopen bij een break up. Dat leidt tot heel wat miserie
Oud 30 september 2018, 11:07   #29
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het klinkt als een verhaal met een 'staartje'.
Oud 30 september 2018, 11:09   #30
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Wel daar kan ik u geen ongelijk in geven, ik had dat ook gedaan, geen 'bal' kreeg ze.

Natuurlijk schuilt het gevaar zoals iemand al aanhaalde dat ze 'bewijzen' verzamelde waar 'niet' naast gekeken kan worden.

Dan heeft Ronaldo het wel zitten.

Hij kwam al eerder in het nieuws:

Cristiano Ronaldo accepteert twee jaar celstraf en boete van 18,8 miljoen euro vanwege fraude

'Ronaldo wil celstraf ontlopen met blanco cheque'

Maar die topvoetballers mogen dat zeker?
Als jij volgende week wordt aangerand door een of andere Turk, ga je naar de politie en krijgt die Turk een celstraf. Je verdient hooguit een paar honderd euro schadevergoeding.

Ik vraag me echt af waarom, als het waar is, die vrouw Cristiano Ronaldo niet met een celstraf wil opzadelen. In plaats daarvan wil ze geld zien. Dat zegt alles over haar motieven en maakt en de rest van de zaak overbodig.
Oud 30 september 2018, 11:17   #31
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als jij volgende week wordt aangerand door een of andere Turk, ga je naar de politie en krijgt die Turk een celstraf. Je verdient hooguit een paar honderd euro schadevergoeding.

Ik vraag me echt af waarom, als het waar is, die vrouw Cristiano Ronaldo niet met een celstraf wil opzadelen. In plaats daarvan wil ze geld zien. Dat zegt alles over haar motieven en maakt en de rest van de zaak overbodig.
Als het allemaal waar is, is de hamvraag natuurlijk want tegenwoordig zijn dat soort van zaken schering en inslag geworden.

Misschien wil ze hem niet met een gevangenisstraf opzadelen omdat het een voetbal minnende vrouw is en klonk voor haar het gerinkel van de 'centjes'
net iets beter in de oren?

Een 'top'speler die niet mee kan doen met het team, lastige zaak?

Laatst gewijzigd door Universalia : 30 september 2018 om 11:19.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2018, 11:34   #32
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zou kiezen voor iemand waarbij de vonk overslaat. Hoeveel of hoe weinig iemand verdient is dan totaal niet relevant.
Op dat moment misschien niet maar later, wanneer blijkt dat de vonk overgeslagen is op een armoezaaier dan zal dit vast en zeker een rol spelen. Je kan mensen niet kwalijk nemen dat ze daarmee rekening houden.
Oud 30 september 2018, 11:56   #33
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ze zijn toch met twee, Ronaldo kan toch ook zeggen, ik betaal niets, ik ga naar de gevangenis wegens o.a. verkrachting.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2018, 13:36   #34
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zou kiezen voor iemand waarbij de vonk overslaat. Hoeveel of hoe weinig iemand verdient is dan totaal niet relevant. Er moet wel een match zijn met het IQ. Ik zou geen relatie kunnen hebben met iemand die cognitief beperkt is, en meestal is het logische gevolg dan dat zo'n mensen iets gestudeerd hebben. Ik zou ook niet kunnen samen zijn met iemand die te lui is om te werken.

Maar die paar 100 euro meer of minder per maand maakt me geen bal uit nee.
Helaas is de realiteit dat het grove merendeel van de Vlamingen niet financieel onafhankelijk is van de partner, en zijn/haar huis moet verkopen bij een break up. Dat leidt tot heel wat miserie
Wie start voor het hart die blijft niet altijd . Wie start voor de centen blijft voor altijd.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2018, 13:37   #35
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ze zijn toch met twee, Ronaldo kan toch ook zeggen, ik betaal niets, ik ga naar de gevangenis wegens o.a. verkrachting.
Rijke mensen gaan niet naar de gevangenis. In de gevangenissen zitten enkel armoezaaiers.
In meer dan 4 op de 5 landen is dit zo. 85 % van de wereld is corrupt

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 september 2018 om 13:39.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2018, 15:25   #36
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:

Volgens mij zijn mannen nog steeds hoger opgeleid dan vrouwen. Natuurlijk, als je immigranten, asielzoekers,... begint op te nemen in de cijfers, kan het in de andere richting gaan. Niet-europese diploma's worden hier vaak niet eens erkend.
En de leefwerelden van een advocate en dokwerker liggen te ver uiteen... om nog maar te zwijgen over 'wat zal iedereen zeggen' (ze is iets met haar cliënt begonnen, uw vrienden van de unief zien u ineens met potige Harry, etc) : roll:

Laatst gewijzigd door Guinevere : 30 september 2018 om 15:27.
Oud 30 september 2018, 18:51   #37
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Uwe vaseline?
Waarover gaat het hier?
Oud 1 oktober 2018, 03:44   #38
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Waarover gaat het hier?
Minder bloederige entree in de bruine dreef.
Oud 1 oktober 2018, 05:39   #39
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe gesloten de verdediging ook is, het kleinste gaatje en hij scoort nog. Goat!
Met een schwalbe versierde hij een strafschop. Goat, Freudiaanse verspreking?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2018, 07:38   #40
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ronaldo noemde de berichten van Der Spiegel fake news en beweerde dat zijn naam gebruikt werd om anderen te verrijken en beroemd te maken maar nu komt Der Spiegel met harde bewijzen:

https://www.hln.be/sport/voetbal/bui...zaak~a0c2e479/

Cristiano had misschien beter gewoon gezwegen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be