![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Nederlanders zijn de grootste racisten in Europa | |||
Volmondig mee eens |
![]() ![]() ![]() |
2 | 100,00% |
Ja echt wel |
![]() ![]() ![]() |
2 | 100,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 2. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat denk jij?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zie overigens dat er een quote is weggevallen uit mijn vorige bericht. Er staat enkel een link. Het was niet de meest interessante, maar voor de volledigheid was het deze:
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Pakistanis zijn geen racisten. Je moet enkel een beetje uitkijken als je niets meer met de islam wil te maken hebben. Of een cartoon-wedstrijd wil uitschrijven.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 2 oktober 2018 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Overigens, de Taliban en Osama Bin-Laden voelden zich ook goed thuis in Pakistan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind ISIS grotere racisten. Ze haten alles behalve ISIS.
Ongelooflijk dat een nazivlag verboden is maar die vogelstront op een zwarte vod niet.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Goh, lekker rustig hier. Dat dacht ik al. Ik beschouw de stilte wel als nederige excuses.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag een beetje overdrijven maar niet te veel. ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 17 oktober 2018 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederlanders zijn gewoon veel meer recht voor de raap dan pakweg Vlamingen die eerder achterbaks zullen handelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb de Raad van Europa nog geen enkele commentaar horen geven op het racistische gedrag van de niet Europese bevolkingsgroepen in Europa. Natuurlijk mag je niet vergeten dat er in Nederland heel veel allochtonen worden geboren. Dus de stelling dan de allochtone dragers van de Nederlandse nationaliteit de grootste racisten zijn kan wel kloppen. Hoewel die met de Duitse en Belgische nationaliteit niet moeten onderdoen voor hen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#33 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie Guinevere niet meer. Ze zal zich toch niet gediscrimineerd voelen
![]()
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik runde ooit in een vroeger leven de Belgenlandse afdeling van een kleine Nederlandse Holding uit Nijmegen. Heerlijk om mee samen te werken toen, zolang alles economisch goed ging met hen. Nadien werd het ieder voor zich.
In Belgenland speelde ik toen wel een thuismatch en dat hielp me enorm. Achteraf bekeken zelfs een serieus geluk bij een ongeluk voor mijn ploeg en mezelf toen ze in Olland over kop gingen. Ik herinner me wel nog de directeur van een van hun lokale bedrijfjes ginder foeteren m.b.t. de hoofddirectie uit Nijmegen: "Verdomde verbasterde Duitsers!!" (-Hijzelf was Zeeuw-). Dat was een emotionele momentopname, schat ik. Dus neen, Ollanders zijn niet racistischer dan andere merken, voor zover ik denk.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kruimeldieven zijn het, maar sommigen zitten vuistdiep in de narcoticahandel.