![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Gent heeft nu eenmaal een structureel probleem van woningtekort. Dit drijft huurprijzen voor degelijke woningen fors op en huisbazen voelen aan dat ze zich wat kunnen permitteren. Ik heb genoeg naar huurwoningen gezocht toen ik in Gent woonde en het aantal zoekenden dat afkwam op een advertentie was ronduit belachelijk. Je voelde ook aan dat die mensen bereid waren om hun eisen serieus bij te stellen als ze maar aan een woning konden geraken.
Veel woningen in Gent kampen trouwens met vochtproblemen en de bijhorende nevenverschijnselen als houtrot en schimmel. Er is dringend behoefte aan grootschalige modernisering maar noch de politiek noch de vastgoedsector voelen zich echt geroepen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt nog straffer !! In Villa Politica zeggen ze dat de vergunning voor renovaties van die krotten al 2 jaar in de schuif lag te rotten. Goed gewerkt Termont & co.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ook die krotten behoren tot de erfenis van links.
Zie wat voor knoeiboel ze er in Antwerpen van gemaakt hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Ik heb mijn verantwoordelijkheid genomen", zegt Termont
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/10/03/termont/ Dat het Gentse Stadsbestuur mee in de RVB zit van bewuste maatschappij, en dus die schandelijke toestand allang bekend is en verholpen had kunnen worden, vergeet hij gemakshalve te melden. Waarschijnlijk had hij het toen te druk met zijn luxueuze voetbaltempel en zijn gratis snoepreisjes naar de Côte d'Azur.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 3 oktober 2018 om 16:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Links en extreem links groen hun economisch beleid is "alles aan en voor de staat". Voorbeelden genoeg >>> Zie hoe het gesteld was in het vroegere oost blok = Blokken= duivenkoten, Venezuela= krotten. Met links beleid dat uiteindelijk leid naar repressie en armoede is het toch normaal dat de privé géén interesse heeft om te investeren in het voor de privé risico vol links bastion. Waar geredeneerd word "pakken waar het zit" Waar krakers vrij spel kregen, handelaars verjaagt worden, en de islam gecultiveerd word!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zelf realiseren, en werken dan alles te verwachten van het hangmat systeem. Schelden, nietsdoen of "de zaak" vernielen is de werkwijze van links om de macht te forceren. Daarom mogen hun ivoren torens steeds weer stelen en bedriegen van hun aanhang omdat ze toch willen leven van waar en andersdenkende voor werkt! Waar ze in Links en Extreem links Groen in Gent dan wel sterk in zijn is om stelselmatig de Vlaamse Leeuw vlag te vervangen op het gravensteen en Belfort enz. door de groene gestileerde leeuw vlag van de provincie ( als’t maar groen en niet Vlaams is)…..daar hebben ze dus oog voor! Niet dat mensen 500€ moeten betalen voor en krot van de stad huisjesmelker.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 3 oktober 2018 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Koop stad Gent BLOED ROOD DOOD. De mensen die kunnen ontvluchten Gent, OCMW klanten blijven!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 3 oktober 2018 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zwerfvuil...
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Tiens, werd de VRT hier overlaatst niet afgeschilderd als een rood bastion? Dat ze nu met zoiets naar buiten komen in volle verkiezingsstijd.
Eigenaardig, niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() In Nederland was er eens een sociale woningbouwbedrijf met enkele miljarden in kas,
maar ze vergaten hun werk te doen: sociale woningen bouwen de lijst wachtenden was enorm groot |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
huurders eigendommen in hun land van oorsprong...……… https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181003_03805021 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Massa PVDA'ers hierboven. Of denken jullie dit probleem op te lossen zonder de Vlaamse begrotingsmiddelen voor sociale huisvesting gevoelig te verhogen?
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke Decruynaere: ‘Ja, we zijn in de fout gegaan’
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 oktober 2018 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Crisismanagement daarentegen... Wat een hypocrisie weer ![]() |
|
![]() |
![]() |