![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ik kan verkeerd zijn met ik heb de indruk dat het begonnen was met die cartoon-wedstrijd van Geert Wilders (die uiteindelijk geannuleerd werd). Vooral in Pakistan werd daar hevig geprotesteerd. Net toevallig toen manlief daar op familiebezoek was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad Rubens.
![]() Goya waren dat in de meeste gevallen geen verschrikkelijke 'prenten?'
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 oktober 2018 om 07:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom, ze is geen moslim, ze is een Belgische trol.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Fixed.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik weet overigens niet of je het zelf beseft, maar je kent meer Nederlanders dan mij hoor. (Sterker nog, je kent er ook die niet maar een halve Nederlander zijn.) Weet je wat, ik kies ervoor om Xenophon te geloven. Of je mening nu echt is of niet, je bent een karikatuur.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 5 oktober 2018 om 12:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit is een serieuze vraag eigenlijk. Ik verwacht geen antwoord van een VB'er die zegt "omdat linkiewinkies blablabla". Nee, ik wil eindelijk eens een serieuze reactie, liefst van iemand die bvb SP.A stemt, (bij voorkeur op Jinnih Beels ofzo) en die mijn vraagstelling tegenspreekt en uitlegt waarom mijn vraagstelling niet klopt, of die akkoord is maar er een duidelijke uitleg voor heeft... Ik heb namelijk de indruk dat linksgezinde mensen deze vraag steeds opnieuw ontwijken, met de ogen rollen... Maar het is echt een serieuze vraag waar ik graag een antwoord op krijg. Wat is het verschil?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |