![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo kunnen we ook beginnen; maar we houden het netjes.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gerecht en al die andere zever staan achter hun. Ze spelen gewoon een spel en buiten het uit. Als ze zich onderwerpen doen ze het ook gewoon uit eigen gewin. De vrouw die zich onderwerpt moet je het minste vertrouwen van allemaal; het is ook een spel. Achter gesloten gordijnen zijn zij het meest ziek in hun kopje van allemaal. Ga gewoon weg, trap het af als ze onnozel doen. Ga wandelen voor een uurtje. Ga op café. Geen tijd hier voor, ciaokes byekes. Daaaag. Dit is de beste tactiek van allemaal...
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk voordat je op café gaat of gaat wandelen moet je haar opzadelen met een schaamtegevoel. Dus vuur je een tirade af van 2 minuten. Zoiets in de trend van: "doe niet zo achterlijk, doe niet zo onnozel, gedraag je, doe normaal, je bent een mongool. zoiets." En dan slaande deur weg...
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schreef het al eerder maar deze is net iets minder dramatisch en je kan er alle kanten met uit. U zegt vriendelijk tegen het vrouwtje: "Schat, ik ga biljarten!! (Met welke keu dat hoeft ze niet te weten) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zwijgt u best ook in alle talen over inderdaad.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Zet 40 vrouwen en 10 mannen en 100% van de vrouwen hebben seks en 10% van de mannen ook.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net daarom...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet enkel in relaties, maar ook op professioneel vlak. Even gaan wandelen is maar een tijdelijke oplossing. Een onhandelbaar kreng moet je zelf dumpen, voor ze jou tot waanzin drijft. Zo zouden veel familiedrama's voorkomen kunnen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo laat je haar merken dat haar pesterijen niet werken. Nooit een vrouw valideren op deze manier, haar te kennen geven dat ze jou uit je evenwicht kan brengen. Geef haar ook nooit complimentjes zoals "je ziet er goed uit". Dat stoot vrouwen af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen wilden niet meer koken, dus vonden mannen de microgolf maaltijden uit. Vrouwen wilden geen kleren meer wassen, dus vonden mannen het wasmachine uit. Vrouwen willen niet meer van bil gaan zonder u grondig te irriteren, dus vonden mannen de seksrobotten uit, deze zijn nu erg populair. Hoe zielig dat laatste ook mag zijn: het is een realiteit. Sommige mannen gaan nog liever van bil met een stuk plastiek dan met een vrouw, trek zelf je conclusies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen zin in al die zever daar rond. En dan haar handje vasthouden en weet ik veel allemaal en haar pamper aan doen als ze wat moet lachen e.d. Moeten ze nog gedragen worden ook? Wat zijn dat eigenlijk voor wezens? Een zak patatten? Er lopen toch ook veel volwassen kinderen rond, hoor. Ik ben al vele tijden in mijn leven ook helemaal alleen geweest zelfs een paar jaar ofzo. Dan af en toe terug wat mensen zien en dit en dat. Je wilt ook niet zijn zoals zo'n achterlijke ambtenaar ofzo met zo'n Juffrouwtje daarbij getrouwd zijn met een tandpasta smile en het IQ van een WC-rol... Dat wil je vooral niet... En dan heb je nog al hun fake diploma's waar ze mee komen showen waar je geen zak mee bent op de werkvloer. Ze willen allemaal studeren en dit en dat. Op de hoge school; ik heb daar niets geleerd...
![]() |