![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga nooit naar een kerkhof, tenzij dan om op iemand zijn graf te pissen.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staat wel degelijk 'iets' in het verkeersreglement, maar dat is heel iets anders dan de goede raad van je wijkagent.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken nog wat mensen vanuit de tijd dat ik zelf nog kleiduiven schoot, een aantal van de jongens die zelf hun patronen laden gaan mijn asse daarin verwerken en me afschieten op de schietstand.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de echt zware criminelen worden hier toch krachtdadig aangepakt. 7 kilometer te snel rijden en ze flitsen je. Gordel niet om, een boete. Bellen achter het stuur (vind ik persoonlijk niet kunnen) en je hebt prijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel zaken komen niet meer voor de rechtbank, en terecht!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het niet afsluiten van een auto is aanleiding geven tot diefstal.
Wat doen we met nen cabrio? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bellen achter het stuur dat gaat volgens mij puur over met de gsm in de hand zitten bellen en daar kan je ze geen ongelijk in geven, dat is in de meeste gevallen een gevaarlijke actie. Vrij recent nog een test geweest op tv van een juffrouw die belde met gsm en zelf schrok van de fouten die ze maakte in het verkeer tijdens dat bellen. (tv programma vergeten) In de meeste nieuwe wagens is de mogelijkheid om handenvrij te bellen wel voorzien.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 november 2018 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Als dat gebeurd is de wereld direkt om zeep. Iemand heeft berekend dat de 10 rijkste mensen ter wereld hun gezamenlijk kapitaal groot genoeg is om aan IEDERE WERELDBURGER 7 miljoen Euro te geven en zelf nog 100 miljoen over te houden.
Stel dat dit gebeurd. Wie gaat er dan nog de riolen kuisen, wie gaat dan nog een brand blussen? Wie gaat nog een vuilzak ophalen? Kortom, wie gaat nog een klop willen werken????? ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, als je in die tijd inbrekers over de vloer kreeg, die namen niets weg, die lieten iets achter.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt, daarom liet ik dat gegeven zowat in het midden met mijn, "over de vloer kreeg".
Maar het blijven wel inbrekers van beroep natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |