![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
64 € voor TV + mobiel + onbeperkt internet. Ik denk niet dat deze internet en mobiel apart hebben. Bij Telenet kom ik voor enkel mobiel en onbeperkt internet duurder uit.
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Occasioneel Canvas voor Terzake (liefst met Beck en zonder Cools), docu's, films, Alleen Elvis en De Afspraak op Vrijdag (niet op alle andere dagen, ik kan die Schols niet uitstaan). Soms ook een blik op het nieuws van ATV. Vier heeft een paar aardige programma's (De Rechtbank, Topdokters).
Globaliter geen veelkijker. Een paar jaar geleden had Canvas een heel fijne reeks over wetenschappers die in de voetsporen van hun inspiratiebronnen stapten (De herontdekking van de wereld). Die had wel een tweede seizoen verdiend. En het hoeft niet altijd "highbrow" te zijn. Donderdag een docu over Duran Duran op Canvas. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() FC De Kampioenen en Thuis natuurlijk!
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Ik kijk er alleen naar voor het voetbal. Soms beter dan de Rode Duivels.
Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 13 november 2018 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kijk naar Vlaamse zenders als ze goede reeksen geven, zoals nu "A handmaid's tale" of "Versailles". Ook sommige andere feuilletons zoals "Midsummer murders" of "Grey's Anatomy" (aan dat laatste ben ik verslaafd
![]() Ik kijk zelden naar de programma's die ze zelf maken. Ik houd van quizzen en kijk daarom nog naar Blokken maar 2 voor 12 op Nederland is veel beter. Verder? Het korte journaal 's avonds en het weerbericht ... Een enkele keer een praatprogramma op Canvas, ligt er aan wie de gasten zijn. Als het weer één van hun saaie, brave, rode vriendjes is, dan vind ik het de moeite niet om er mijn TV voor te verslijten. En het plat gedoe in De slimste mens en consoorten ben ik al lang beu.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Maak daar maar vaak van...
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaan die dan , die Vlaamse zenders?
BTW, ik betaal al sinds 2003 geen TV abo meer. En heb geen heimweeschotel aan de gevel hangen.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het nieuws op VRT, per definitie nooit geen VTM shit. Verder Terzake en daar stopt het. Af en toe de zevende dag, maar het boeit me minder dan vroeger. Stijl is veel te soft geworden. Ik mis de spitante stijl van vroeger. politici moet je nooit zomaar wat laten lullen en hun wijsje afspelen, keihard onderbreken en hen de antwoorden ontlokken die je nodig hebt.
Journalisten zijn te braaf... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de klassieke zenders is Canvas veruit de beste (meeste goede programma’s). Op Q2 zijn er dikwijls goede films en op de Nederlandse zenders goede Britse series. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is wel 1 enorm voordeel aan dat er niets serieus meer is op TV en dat is: meeste mensen kruipen vroeger in hun bed.
![]() De meeste films beginnen ook allemaal vééééél te laat. Ik prijs mij gelukkig een gamer te zijn en dat ik een redelijke video/cd/blu ray verzameling heb. ![]() Ik heb er de laatste tijden al over nagedacht het TV abbo af te zeggen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaan spelen in uw bed ja... Ken dat. ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En neen,die regelmatige steekproef leert mij dat die onbeschoftheid niet verdwenen is. Nog liever stilte in de wagen dan de onbeschoftheid van een staatsambtenaar die zichzelf nuttig en nodig vindt maar zelf nooit "op het podium van verantwoordelijkheid,in de wind en de regen" zal moeten klimmen... Het kanaal-Z formaat in het weekeind,bij Polspoel of Hofman (V.Goossens is weg bij kanaal -Z ![]() VRT enkel nog op verkiezingsdag ... Als nieuwsfreak kom ik op de Vlaamse zenders (behalve kanaal-Z) eigenlijk al 20 jaar niet aan mijn trekkken...Gelukkig is er Internet... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 15 november 2018 om 06:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tetris, Packman, Hit The Target, .... zolang het maar 'Mens Erger Je Niet' niet is, speel je goed.
![]()
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt je eigen muziek bij en toch naar de radio luisteren?
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Mens erger je niet' dat is best lang geleden dat ik dat nog speelde of zou dat komen omdat de meeste spelers zich aan de dagdagelijkse berichten in de media/kranten al genoeg ergeren, je zou er Dr. Bibber van krijgen. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eerste wat ik meestal ook doe als ik ergens kom en de radio staat aan dat is die afzetten. Voor de fans die achter de PC willen luisteren: FM radio
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 november 2018 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |