Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 20 november 2004, 19:50   #21
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Al bij al toch een lichtpuntje. De volslagen onbekende (en nieuweling) Pison kreeg 18 stemmen van slaven die afhangen van de goodwill van het dictatoriale Partijbestuur. D�*t is zeer betekenisvol en misschien ook hoopgevend. Het gaat om mensen die de smeerlapperij en het bedrog van Vanhecke-Annemans kennen en het anders willen, én hiervoor hun politieke carrière op het spel durven zetten. Merkwaardig.
Eerlijk gezegd meer dan ik zelf had ingeschat !
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 21 november 2004, 18:08   #22
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
u liegt gewoon weeral. Alle andere leden bij bovengenoemde partijen waren vrij om zich kandidaat te stellen, zo waren er bij de CD&V 3 kandidaten, en u bij de VLD zijn er ook heel wat. Hou dus maar op met die leugens...
De VLD heb ik niet opgenoemd.

Wat de CD&V betreft, ze hebben een lange geschiedenis achter de rug van het één-kandidaats Stalinistisch-kiessysteem. Waarbij ze zelfs zo arrogant worden in te verkondigen, alvast VOOR de uitslag van Stefaan DeClerk bekend was, dat de wanna-be-partijvoorzitter eigenlijk al partijvoorzitter zou zijn.

Als CD&V'er is een stille wind, de beste wind rond het verkiezen van een partijvoorzitter.

En als N-Va'er zou ik zelfs uit deze thread wegblijven als ik jou was
Oud 21 november 2004, 18:38   #23
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Al bij al toch een lichtpuntje. De volslagen onbekende (en nieuweling) Pison kreeg 18 stemmen van slaven die afhangen van de goodwill van het dictatoriale Partijbestuur. D�*t is zeer betekenisvol en misschien ook hoopgevend. Het gaat om mensen die de smeerlapperij en het bedrog van Vanhecke-Annemans kennen en het anders willen, én hiervoor hun politieke carrière op het spel durven zetten. Merkwaardig.
Bent u nu zo naïef? U trapt blijkbaar zelf in die show? Die ganse kandidatuur + stemming van partijraadsleden is show, gewoon omdat men dit wil in dit land. Het was voor de buitenwereld gewoon van belang dat er geen stalinistische score werd opgetekend.
Die ganse voorzittersverkiezing is één grote show, zowel bij het VB als bij alle andere partijen. En het straffe is dat een dergelijke show blijkbaar een must is om als "democratisch" door het leven te kunnen gaan.
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 21 november 2004, 20:36   #24
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
waar zitten de lulbehangers en blockbashers nu met hun dictatuur die Vlaams Blok en nu Vlaams Behang zou overheersen...

Vanhecke kreeg zelfs maar 75 % van de stemmen... dat zijn veel lagere percentages dan bij de SPa of VLD... of is er daar dan wel dictatuur
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be