![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn alter ego, die Sarcasmus' had het niet beter kunnen verwoorden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 november 2018 om 09:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() toch ook niet vergeten dat Carrasco er onverwacht niet bij was in november omdat hij in augustus een Chinees op zijn neus toekte.
dat moet van Jerommeke geleden zijn zo'n T-slag. Jerommeke, een goeie bijnaam dus voor Carrasco. Laatst gewijzigd door Anna List : 21 november 2018 om 09:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De toek op de neus was liefde?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 november 2018 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wales, Argentinie en nog wat gedrochten in de kwalificatie, die dan wel gewonnen worden, komen spontaan in me op. elk beetje landenploeg brengt de duivels consequent en systematisch in enorme problemen of lijkt te sterk te zijn. daar reken ik zelfs de Japanners bij, die toch veredelde 3e klassers zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is gewoon voetbal. Die dingen gebeuren. Elke voetballiefhebber weet dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Het was mss wel een goede zaak dat ze eens goed op hun bek gingen. Liever zoiets tijdens een league of nations dan tijdens een WK of EK. Die Zwitsers hadden ook een blamage opgelopen tegen Qatar maar na deze 5-2 staan ze er weer helemaal.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 22 november 2018 om 06:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alle kansen gehad en nog nooit een prijs gepakt. dat kruipt in de kopjes. zowel bij de ploeg zelf als bij de tegenstanders. er zal een nieuwe generatie moeten aantreden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() De Nederlanders hebben in hun geschiedenis ook maar 1 keer een prijs gepakt. Voor de rest nogal wat verloren finales. Het lijstje van ploegen dat WK's of EK's wint is maar zeer beperkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
toch wel een tamelijk belangrijke voorwaarde om prijzen te pakken ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Bij mijn weten 1 keer (in 1980). Ik denk niet dat we op veel meer moeten hopen. Wat Duitsland en Italie nu meemaken is eigenlijk veel pijnlijker gelet op hun potentieel en verleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Wanneer hebben de RD voor het laatst van Spanje (Italië '90?) en Duitsland (???) gewonnen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Een verlies in een veredelde vriendschappelijke wedstrijd, hoe zwaar ook, weegt niet op tegen een schitterend WK, niet alleen o.w.v. de bronzen medaille, maar ook door het gebrachte voetbal.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Tussen 1970 en 1994 geraakte Brazilië nooit meer in een finale. België heeft al twee halve finales gespeeld op een WK. Dat is meer dan 95 procent van de leden van de FIFA....
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Er is ook nog de Olympische gouden medaille van 1920. Uruguay draagt vier sterren op hun t-shirt, wegens winst op de OS. Wij dragen niet onze ster. Vreemd.
![]() |
![]() |