![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daarom waarschijnlijk dat ge in zo'n dure, bekakte en francofiele Brusselse gemeente woont, waar nauwelijks islamieten vertoeven.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de zoveelste keer : waar ik woon, wonen mensen van verschillende oorsprongen waaronder Moslims en daarmee heb ik helemaal geen probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag het maar want ik zie het niet. Ik heb geen half miljoen moslims nodig om couscous te leren kennen of om onze muziek te zien invloeden van elders opdoen. Wat ik wel zie is almaar meer verkrotting, vervuiling, bebouwing, files, armoede, indoctrinatie, veiligheidsmaatregelen, overheid, ... . Ik vraag me echt af over welke rijkdom u het hebt.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 21 november 2018 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Een medisch wetenschappelijk onderzoek dat meer dan 10 jaar liep onderzocht gedrag patroon van baby tot kinderen 4 jaar oud van ouders uit alle lagen van de bevolking. Multiculti inbegrepen!
Het resultaat was heel duidelijk: reeds vanaf de kinderen beginnen te spreken vertonen ze ook al het besef van goed en kwaad. Ooohja ze liegen zelf… werd vastgesteld, en aan hun houding was het duidelijk dat ze beseften dat ze iets deden dat niet braaf/goed was. Dat liegen word als een oerinstinct overleving gedrag omschreven. Conclusie: er zijn géén geloven of ideologieën nodig om de mens humaan te maken! Geloven en ideologieën zijn er om machtswellusteling aan de macht te brengen en hen er te houden via allerlei vormen van repressie. Vandaar dat de reactie er tegen meestal ook agressief is. Wat de geloven en ideologieën dan weer gebruiken in een vicieuze cirkel om nog meer repressie op te leggen. Daarom verwijs ik steeds naar het Zwitserse politiek systeem. Met zelf beslissende kantons. Waar de bevolking dan kan kiezen van uit eigen gekende levenssfeer wat het best past in die levenssfeer. Waar ze steeds weer persoonlijk hun bijdrage mogen geven via kies referendum dat nu al van uit de huislijke zetel via GSM mogelijk gemaakt werd. Waardoor in Zwitserland niet zoiets als strikt Links of Rechts gekozen word. De partijen bieden voorstellen aan die economisch linkse of rechte werkwijze kunnen hebben. Waar de bevolking ook ten gronde duidelijk uitgelegd word wat het voorstel inhoud, tot doel heeft en wat het zal verwezenlijken of veranderen. Waar ze bezinnings-tijd krijgen en mogelijkheid om zich nog beter in te lichten... Bv voorstel tunnel… wat gaan de werken kosten, hoelang gaan ze duren, welke lasten brengt het me bij bouw en eens de tunnel er is, wat zijn de te verwachten voordelen ….. De bevolking kiest dan of het voorstel ( in voorbeeld geval de tunnel) het hen bevalt of niet. Waar de meerderheid met persoonlijke stem dan voor koos word effectief uitgevoerd of niet. Toestanden zoals hier met gevangenis die in de mensen hun achtertuin geploft zouden worden en waar de mensen dan tegen in gaan. Waardoor de gevangenis er nog niet staat maar wel al vele miljoenen gekost heeft bestaat ginder niet. Bijgevolg nooit agressie of scheld partijen in Zwitserland geweten. Om bij het kind terug te komen en kind uiteindelijk in een 100% democratisch maatschappij zonder haat en wrok kan opgroeien. Wat en geloof of ideologie in zo een levenssfeer in wezen niet veel zal veranderen aan hun humaan denken. Terwijl met onze middeleeuwen politiek, het kiezen voor partijen of persoon de wrok en haat hen ingelepeld word via pers, TV, vakbonden en belangengroepen zuil mechanismen van geloven en ideologieën die steeds extremer worden in hun streven naar de macht over het volk! Waardoor overal ter wereld steeds de kinderen de grootste slachtoffers zijn.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 21 november 2018 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in die dure, bekakte francofiele gemeenten als Watermaal-Bosvoorde, de 2 Woluwe's, Oudergem, Ukkel, Elsene wonen een absoluut minimum aan islamieten, omdat ze te duur zijn. Dus trekt uwe kak maar terug in.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
60% van de Britten gelooft in conspiratietheorieën. En hoevelen wereldwijd zijn er niet religieus? Dat is het soort sprookjes uit de kindertijd dat heel dikwijls blijft plakken, ongelooflijk genoeg. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 november 2018 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |