Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 19 november 2004, 21:18   #21
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jolle
Who gives a fuck over die 50 miljoen moslims? Ik ken er een aantal, werk met een aantal samen en heb er verder geen last mee. En als ze de wet overtreden, den bak in gelijk al de rest.

Hahaha... Den bak steekt al j�*ren vol!
Zo vol dat men voor hoe langer hoe minder in de bak gaat!
In welk land leef jij? Hier, in het land waar ik woon loopt de moordenaar van Mombaerts gewoon vrij rond...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline  
Oud 19 november 2004, 21:20   #22
Jolle
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO
In welk land leef jij? Hier, in het land waar ik woon loopt de moordenaar van Mombaerts gewoon vrij rond...
Er lopen hier wel meer gekken gewoon vrij rond...
Jolle is offline  
Oud 19 november 2004, 21:22   #23
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jolle
Er lopen hier wel meer gekken gewoon vrij rond...

Jaja en 't is omdat de politie racistisch is dat zij meer allochtonen aanhouden en daardoor zitter en veel meer allochtonen dan autochtonen in den bak... Die kennen we al...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline  
Oud 19 november 2004, 21:22   #24
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
en volledig terecht !
Oud 19 november 2004, 21:25   #25
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

*KNIP* op vraag van geviseerde.

Geachte

We zijn normaal breed in het tolereren van beledigingen en persoonlijke aanvallen.
Doch reeds meerdere terechte klachten voor beledigingen liepen binnen, betreffende uw postings vanwege de geviseerden zelf.

Mag ik er u op wijzen dat u niet conform het forumreglement handelt?

Bij een volgende klacht wordt naast uw beledigende tekst eveneens uw account 'geknipt'.

Peter Johan

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 19 november 2004 om 23:32.
TypO is offline  
Oud 19 november 2004, 21:44   #26
wout_er
Vreemdeling

Standaard geen

'Gij weet niet wat ge zegt.
Hoop voor u dat je hetzelfde overkomt als wat de kinderen en familie van Mombaerts overkomen is.

Gelukkig zitten we waarschijnlijk ver van elkaar, want ik zou je gewoon in uw achterlijk bakkes stampen. Nerd!'

--> als je een medemens de kans niet laat zijn mening te formuleren en al direct die mens de dood wenst, dan heb jij een psychiatrisch probleem jongeman. dit is buiten de regels van dit forum en dat zal ik melden. je bent dus iemand die iemand anders omwille van zijn mening op zijn bakkes zou geven... dat vind ik mensonwaardig en onintelligent. facisme ook, (neo) nazisme ook. mijn aanzet was een ernstige discussie daarover, maar blijkbaar heb je belangen bij het blok.

---> door het verband te leggen tussen het belang en blok zullen ze geen stem extra hebben
1) wie hier zit heeft een bepaalde politieke kleur,
2) alle vlamingen weten ondertussen al dat blok belang is geworden
de discussie werd ook gevoerd in nachtwacht op canvas...

misschien ben je vergeten dat combat 18 staat voor combat hitler en die mens is verantwoordelijk voor miljoenen doden, dat was iemand die een ras superieur acht, dat kan niet. een moslim is evenwaardig aan een katholiek of een vrijzinnige en alle excessen moeten worden bestreden. het nazisme is er één van, moslim extremisme ook, dat is een andere.
groeten
wout_er is offline  
Oud 19 november 2004, 21:49   #27
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Gij weet niet wat ge zegt.
Hoop voor u dat je hetzelfde overkomt als wat de kinderen en familie van Mombaerts overkomen is.

Gelukkig zitten we waarschijnlijk ver van elkaar, want ik zou je gewoon in uw achterlijk bakkes stampen. Nerd!
ge doet wat ge niet laten kunt, sociaal randgeval..
Oud 19 november 2004, 21:49   #28
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wout_er

Gelukkig zitten we waarschijnlijk ver van elkaar, want ik zou je gewoon in uw achterlijk bakkes stampen. Nerd!'

--> als je een medemens de kans niet laat zijn mening te formuleren en al direct die mens de dood wenst, dan heb jij een psychiatrisch probleem jongeman. dit is buiten de regels van dit forum en dat zal ik melden. je bent dus iemand die iemand anders omwille van zijn mening op zijn bakkes zou geven... dat vind ik mensonwaardig en onintelligent. facisme ook, (neo) nazisme ook. mijn aanzet was een ernstige discussie daarover, maar blijkbaar heb je belangen bij het blok.

---> door het verband te leggen tussen het belang en blok zullen ze geen stem extra hebben

misschien ben je vergeten dat combat 18 staat voor combat hitler en die mens is verantwoordelijk voor miljoenen doden, dat was iemand die een ras superieur acht, dat kan niet. een moslim is evenwaardig aan een katholiek of een vrijzinnige en alle excessen moeten worden bestreden. het nazisme is er één van, moslim extremisme ook, dat is een andere.
groeten

Iemand die het normaal vind dat de moordenaar van Mombaerts vrij rondloopt, die verdient in mijn ogen niet beter dan dat hem hetzelfde overkomt. Psychiatrisch probleem of niet.
D�*t durven schrijven vind ik vèèl, maar dan vèèl verfoeilijker dan ik die schrijf, da'k 'm in z'n muil zou stampen.

En trouwens, als ik iemand dood zou wensen om zijn mening, dan voldoe ik volledig aan het huidige klimaat in europa. Meldt me maar, waarschijnlijk word ik erom geknuffeld, door rechts, omdat ik aan hun kant sta, door links, omdat die niks anders kunnen.
TypO is offline  
Oud 19 november 2004, 21:51   #29
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

groeten
beste wouter,

ik zie dat je hier relatief nieuw bent.. Wel, de schok kan in het begin groot zijn ,maar na een tijdje went het wel.. Neem gewoon goed voor ogen dat je hier met de zelfkant van de maatschappij te maken hebt op dit forum.. Heel multi(sub)cultureel ook..
Oud 19 november 2004, 21:53   #30
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Iemand die het normaal vind dat de moordenaar van Mombaerts vrij rondloopt, die verdient in mijn ogen niet beter dan dat hem hetzelfde overkomt. Psychiatrisch probleem of niet.
D�*t durven schrijven vind ik vèèl, maar dan vèèl verfoeilijker dan ik die schrijf, da'k 'm in z'n muil zou stampen.

En trouwens, als ik iemand dood zou wensen om zijn mening, dan voldoe ik volledig aan het huidige klimaat in europa. Meldt me maar, waarschijnlijk word ik erom geknuffeld, door rechts, omdat ik aan hun kant sta, door links, omdat die niks anders kunnen.
wouter , je hoeft 'm echt niet melden, ik ben dat hier wel gewoon. Ik respecteer Typo voor zijn mening, maar ik ga in de verste verte niet met zijn denkbeelden akkoord.. Ik hoop gewoon dat hij ooit een andere visie op de feiten zal krijgen.

voor 't overige wil ik eraan toevoegen dat die jongen die Mombaerts vermoord heeft zijn straf heeft gehad. De vorm daarvan strookt waarschijnlijk niet met Typo zijn opvattingen, maar ik kan me daar volledig in vinden.

mvg
Oud 19 november 2004, 22:00   #31
wout_er
Vreemdeling

Standaard

ik merk de anti-politiek die deel uitmaakt van de politiek.

geachte heer typO, hoe mooi je foto ook is, je kan me niet imponeren. heb ik ergens beweert dat ik het normaal vind dat de moordenaars van mombaerts vrij rondlopen? neen, daar ging de discussie niet over. er lopen moordenaars rond, dat weet iedereen, en jammergenoeg ook die van mombaerts, maar ik heb nergens beweert dat dit normaal is. laat dat duidelijk zijn. of moet ik zeggen, laar dat nog duidelijk zijn. ik ben inderdaad nieuw en las zopas de gedragscode, die heb ik naast jouw reacties gelegd en de administrator geraadpleegd... we zien wat dat geeft.

trouwens, niemand heeft beweert dat het normaal is dat die moordenaars vrij rondlopen.

de discussie ging hem over de banden tussen het vlaams belang en het neo nazisme. alles is relatief, en ja ik kan begrijpen dat er in jouw geval ergere en dringendere zaken zijn. wel, reageer dan gewoon niet en laat deze topic voor geïnteresseerden
goed?
groeten
wout_er is offline  
Oud 19 november 2004, 22:12   #32
wout_er
Vreemdeling

Standaard

de discussie gaat eigenlijk over de invloed van netwerken die buiten de wet staan, in de politiek die de wetgever is. het is een genuanceerd verhaal. het gaat hier niet over andere zaken. ik vind dierenleed ook erg, maar daar gaat de topic nu niet over. begrijpen we elkaar?

dus, ik als mensen me kunnen zeggen zoals ik begon, waarom vb blood and honour, combat 18 niet harder worden aangepakt, het zijn gekende organisaties, die stilletjes de politiek binnensluipen, zoals heer van fraechem het stelde: de jaren 30 zijn niet ver af. ik vrees zelfs dat hun invloed momenteel al groter is dan algemeen aangenomen.
groet.
wout_er is offline  
Oud 19 november 2004, 22:22   #33
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Och TypO, KNIP scheldwoord KNIP wil straks als het effe kan en zijn moslimvriendjes het hier voor het zeggen mij maar tegelijk ineens gaan opsluiten.

Het is een soort Vlaamse versie van Volkert Vander G. Van zo'n krapuul kunt ge niet anders dan zulke ziekelijke praat verwachten. Hopelijk voor ons komen onze "troepen" sneller aan de macht dan de zijne.

Laatst gewijzigd door FMisplon : 19 november 2004 om 23:08.
Wreker is offline  
Oud 19 november 2004, 22:27   #34
wout_er
Vreemdeling

Standaard n

wat bedoel je met je troepen? links is aan de macht. en extreem links is nu ook niet bepaald goed. ze dalen wel in aandeel, dat is een randfenomeen van de samenleving, egocentrisme staat centraal om het met een butade te zeggen.
groet, wouter
wout_er is offline  
Oud 20 november 2004, 00:38   #35
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
neen, ik stel me niet snel tevreden, als je aandachtig was of kon zijn zou je het cynisme lezen in wat ik bedoel.
Ok, sorry, ik kende jouw sarcasme nog niet. Ziet er leuk uit.

Laatst gewijzigd door Hans1 : 20 november 2004 om 00:38.
Hans1 is offline  
Oud 20 november 2004, 00:49   #36
wout_er
Vreemdeling

Standaard none

nou ja. vaak zal ik hier niet zijn. wil ik eens een ernstig debat openen, krijg ik een gebraak van een facist die neut over de dood van mombaerts, wat natuurlijk erg is, maar met zo een argument in een discussie over banden tussen het nazisme en het blok...dat is maar triest.
en de banden zijn er hoor. ik had wat meer verwacht van dit forum.
groeten, wouter
wout_er is offline  
Oud 20 november 2004, 01:16   #37
veerleke
Vreemdeling

Standaard

grow up, woutertje, het Blokbelang zit vol fascisten en neo- nazies en de meeste mensen die ervoor stemmen hebben daar vrede mee omdat ze democratie en mensenrechten niet aankunnen (ze beseffen niet dat het ook hun mensenrecht is).
Politiek en gerecht probeert de bevolking nog tegen zichzelf te beschermen maar de meesten zijn gewoon te verwent om nog te zien in welke val ze trappen dus zullen we het met ons allen nog eens moeten voelen... Na een jaar of 10 zal de zon wel weer schijnen...
veerleke is offline  
Oud 20 november 2004, 01:23   #38
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door veerleke
grow up, woutertje, het Blokbelang zit vol fascisten en neo- nazies en de meeste mensen die ervoor stemmen hebben daar vrede mee omdat ze democratie en mensenrechten niet aankunnen (ze beseffen niet dat het ook hun mensenrecht is).
Politiek en gerecht probeert de bevolking nog tegen zichzelf te beschermen maar de meesten zijn gewoon te verwent om nog te zien in welke val ze trappen dus zullen we het met ons allen nog eens moeten voelen... Na een jaar of 10 zal de zon wel weer schijnen...
Hoe oud ben jij eigenlijk? 14 jaar? Afgaande op uw praatjes kan het niet veel meer zijn.

Je zou er goed aan doen eens die onnozele praat achterwege te laten en indien je anti-VB standpunten wil verkondigen, op z'n minst moeite te doen voor deftige argumenten.
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 20 november 2004, 01:24   #39
wout_er
Vreemdeling

Standaard

veel mensen hebben geen weet van dat neo nazi gedoe, zeker weten. zeker dat er netwerken zouden zijn, tussen blood and honour, combat hitler, etc... dat weten mensen niet, en als je ze het zegt, zullen ze niet anders stemmen, ze weten nog niet wat voor organisaties dat zijn. het is niet zomaar facistisch... het is meelopen het hilter, goedkeuren van uitroeien van rassen... mensen beseffen niet voor wie ze stemmen, die 1 miljoen dan, min de neo nazi's die op zichzelf stemmen. een jaar of tien zegt u? ik hoor het u graag zeggen... dat is niet zo heel veel verkiezingen verder hoor. ik vrees dat de zwarte wolk er nog steeds zal hangen.

wouter
wout_er is offline  
Oud 20 november 2004, 01:25   #40
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Hoe oud ben jij eigenlijk? 14 jaar? Afgaande op uw praatjes kan het niet veel meer zijn.

Je zou er goed aan doen eens die onnozele praat achterwege te laten en indien je anti-VB standpunten wil verkondigen, op z'n minst moeite te doen voor deftige argumenten.
zegt koentje die het in elke thread afbolt vanaf dat er iemand met deftige argumenten tegen zijn stellingen afkomt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be