![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jouw opinie dus, en niet meer dat d�*t:wat heb je als diploma?Socioloog, jurist? Laatst gewijzigd door filosoof : 24 november 2004 om 14:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jouw opinie dus Zweer Filo en niet meer dan d�*t : en wat voor diploma heb jij? Een van oogkleppenfabricant? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het zijn niet die kleine gasten die de winkels bedreigen. Ik zie niet in hoe ze dat kunnen doen. Jij wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 24 november 2004 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Er bestaan wél winkels meer op een migrantenpubliek gericht, waar ook andere mensen gemakkellijk kopen: de Tati-keten in Frankrijk, Zeeman en Wibra hier zijn er voorbeelden van. Maar dat is toch jullie verheerlijkte vrijemarkteconomie, of niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ik stop er hier mee, dit soort discussies worden toch maar door Katun en Polspoel gelanceerd,om wat vreemdelingenhaat op te wakkeren
byee! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bewijs eerst eens dat de criminaliteit bij allochtone groepen hoger ligt dan het landelijke gemiddelde. Fransen, serviërs enzoverder zijn geen allochtonen. Laatst gewijzigd door eno2 : 24 november 2004 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementslid
|
![]() k'weet niet hoe het in andere zaken zit, maar bij ons op 't werkgaat er géén dag voorbij of we stekken één of meerdere winkeldieven
en raar maar waar t'zijn (bijna) altijd meisjes van 12/13 jaar, categorie 1ste middelbaar en de oorzaak.......... ja die kennen we ook, gezien we zélf herlaadkaarten verkopen voor de GSM ! ze stelen als de raven want ze hebben gemiddeld 15 € per week nodig om hunne GSM te herladen (sommigen sjeezen er zelfs 25 € per week door) om te kunnen sms'en.... dus gans hun budget gaat naar het mobieltje en de rest stelen ze dan maar........ favoriete steel-adressen van deze kid's : "de kruidvat" voor zeepjes en haarprulletjes, het warenhuis voor snoep en blikjes frisdrank, de muziekwinkel voor de mooie CD-hoesjes om hun illegaal gedownloade singeltjes in te stoppen, en de krantenwinkel op de hoek voor een "gratis" weekblad ! t'is een echte plaag aan het worden, en als de ouders erbij geroepen worden (politie hebben ze liever niet) als ze betrapt zijn worden we nog eens de huid volgescholden omdat "hun" dochtertje een "braaf kind" is en dat het écht de eerste keer is dat ze zoiets doet en dat ze hun "twijfels" hebben over de manier waarop wij hun "brave" kindjes behandelen...... s'avonds als de dagtaak erop zit moeten wij wél zorgen dat de kassa klopt anders zoekt onze baas wel ander personeel...... ![]()
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben ze in de noordelijke ijszee ook een kruitvat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer ga je eens ophouden je politiek correcte [size=4]leugens[/size] op deze fora te spreiden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn jeugd was het dus ook snoep, dan single's en elpee's en dan ringen en bouwdozen en prullen allerhande eigenlijk. Daarna het zwaardere werk zoals eens eens fiets of bromfiets om dan te stoppen ... buy a gun and steal a car ...met flikkerlichten en advocaten en dergelijke. Geen gezonde situatie kan ik als ervarings deskundige dus zeggen. Maar waarom liggen de winkels zo uitnodigend voor de dieven? Wie aan het stelen gaat denk niet na over de gevolgen of toch minstens niet over het maatschappelijk probleem daarover. Het ligt daar en het is zo gemakkelijk en daar eindigt het verhaaltje ...tot het een staartje krijgt natuurlijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Vroeger gebeurde dat allemaal niet,of uitzonderlijk. Men is in Belgie,en niet in Belgie alleen trouwens jaren geleden reeds begonnen met de vrijheden van de mensen en de waarden veel te versoepelen. Respect was vroeger in school vanzelfsprekend,men was gewoon dat de leraars en de ouders respect vroegen,nu is er dat niet meer! Nu er echter teveel criminaliteit aanwezig is,gaat men via allerlei wetten en reglementen en regeltjes het tij terug pogen te keren. Resultaat: een zeurende massa die regels en reglementen niet meer als vanzelfsprekend nemen,en jeugdige delinqenten die het bijna normaal vinden dat misdaad loont. Eigen schuld dikken bult! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn ouders hadden een kruidenierszaak en daar werd regelmatig gepikt. Zelfs de meid van mr. Pastoor betrapte ik daarop. Maar ge hebt gelijk, toen mocht men die dief een lap om zijn oren geven, gegarandeerd dat hij er nog een plets van zijn ouders bijkreeg. Nu brengen ze u voor de rechtbank als je dat waagt en de ouders komen klagen dat ge hun kind daarvan durft beschuldigen. Wetten helpen geen barst, of toch wel, maar alleen voor degenen die er zich toch al aan houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Verleden week heeft het lief van mijn dochter zijne fiets teruggevonden,allee de kader want die lag vast voor zijn appartement met een dik slot,maar zijn wielen was hij kwijt,het heeft de jongen weeral 175 euro gekost. En het was niet den eerste keer he. een maand of 6 terug mijn schoonmoeder hare portemonnai inclusief bankkaart ,paspoort ,rijbewijs en stom genoeg met 350euro er in gepikt,ga maar werken mensen. Allee ik zal maar niet te hard zagen,er zijn nog positieve dingen in het leven ook he. |
|
![]() |
![]() |