![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een land met een dergelijk hoog overheidsbeslag, zou een liberale partij dat als voornaamste strijdpunt moeten hebben. Open VLD kent haar prioriteiten niet. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 18 december 2018 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Liberaler dan deze regering zal men niet vlug meer hebben. Daarom vind ik het ook zo onverantwoord van de N-VA. De Wever heeft ooit nog eens gesteld dat het VOKA zijn baas is, maar hij heeft toch niet goed geluisterd naar de baas dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen zijn hun prioriteiten niet die van en voor het volk.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op economisch vlak is er veel te weinig gedaan in een regering die bestaat uit Open VLD + N-VA + MR + CD&V. Rechtser (economisch) dan dat is in België momenteel niet mogelijk. Het resultaat na een dikke vier jaar Zweedse coalitie is teleurstellend. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 18 december 2018 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Veel VB stemmers doen dat niet op basis van wetenschappelijk onderzoek.
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Als je wil dat VLD de boel hier liberaliseert, stem er dan op. Of denk je dat NVA marrakesh misschien wel zou tegengehouden hebben als ze 3% haalden ipv 32% ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 18 december 2018 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is een Nigeriaan die hier 15 jaar woont geen flikker uitspookt alleen wat criminele feiten maar de Belgische identiteit heeft een eigen mens ? Is de sinds 12 jaar doodbrave Braziliaanse echtgenote van een geboren Belg maar die nog steeds de Braziliaanse nationaliteit heeft een eigen mens ? Is een Turk die nog steeds de Turkse nationaliteit heeft maar al 30 jaar dienst heeft als werknemer bij Audi en een zoon heeft die kinesist is en een dochter die lerares is een eigen mens ? Is de dochter van een Belgische blanke vrouw en een zwarte Angolese man een eigen mens ? Is een Spanjaard of een Nederlander een eigen mens ? Ik kan daar niet echt een stempel opplakken op dat eigen mens ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 december 2018 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De V's van de huidige Open VLD staan voor Vrijheid en Vooruitgang.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wie gaat dat betalen???? Wie is er die niet nadenkt vind je??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- schrappen grondwetsartikel financiering erediensten. - opdoeken gesloten gemeenschappen in onze maatschappij. - afbouw overheidsschuld en aanleg overheidsreserves. - afschaffing subsidies. - afschaffing premies. - afschaffing fiscale aftrek. - afschaffen overheidseconomie ( bankwezen, telecom, post, spoor, ...). - afschaffen onderscheid statuut zelfstandige-werknemer-ambtenaar. - afschaffen notariaat, dit kan door ambtenarij worden waargenomen. - afschaffen politieke propaganda. - afschaffen overheidspropaganda. - afschaffen sociale media = inbreuk op privacy en recht op zelfontwikkeling. - recht op burgerlijke soevereiniteit. - ...
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De immigratie naar dit land is onverminderd blijven toenemen en heeft ondertussen een onhoudbaar niveau bereikt. De integratie van ingeweken vreemdelingen verloopt daardoor almaar moeizamer en zet ons sociaal systeem steeds zwaarder onder druk. De massale instroom heeft bovendien ook zorgwekkende gevolgen op het vlak van (sociale) huisvesting, mobiliteit en onderwijs. En dan hebben we het nog niet over de toenemende druk op de open ruimte en de verder escalerende samenlevingsproblemen. Wij willen dat de Vlamingen zich opnieuw blijven thuis voelen in eigen land. Daarom pleiten wij voor een ernstige verstrakking van het immigratiebeleid. De bestaande regels inzake gezinshereniging moeten worden aangescherpt. Afgewezen asielzoekers, illegalen en criminele vreemdelingen moeten effectief naar hun landen van herkomst worden gerepatrieerd. Vreemdelingen die zich legaal in Vlaanderen hebben gevestigd, moeten zich aan onze manier van samenleven aanpassen, niet omgekeerd. Zij die dit niet kunnen of willen, moeten worden aangemoedigd terug te keren. Iedereen is van de wereld. Vlaanderen is van ons. https://www.vlaamsbelang.org/programma/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA is geen rechtse partij en Open VLD kan er zeker geen rechtse partij van maken. Ik hoop dat ik me bij deze verduidelijkt heb.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk eerst Breendonk. Eerst wat oefenen hee, om de oude reflexen terug te kunnen vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Hoeveel niet-normaal denkende mensen ken jij ? - Beschouw jij jezelf als normaal denkend mens ? - Beschouw jij jezelf als niet-normaal denkend mens ? - Heb jij weet van mensen die jou als normaal denkend afdoen ? - Heb jij weet van mensen die jou als niet-normaal denkend afdoen ? - Wat is voor jou een normaal-denkend mens ? - Wat is voor jou een niet normaal-denkend mens ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elio Di Rupo I was meer liberaal als regering dan Charles Michel I. Deze regering heeft vergaande maatregelen genomen in de arbeidsregelmentering, inclusief ingrepen in de uitkeringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was eerder voorstander van de onverwijlde oplossing voor BHV die Guy Verhofstandt voorstond. Ook zonder de stekker uit de regering te trekken was BHV onverwijld opgelost geweest.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je eens dieper ingaan over uw invulling van het begrip "normaal," want ik heb de indruk dat die niet normaal is.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien ook de scholen daar eens laten langs gaan om de kindjes te leren hoe Belgie het deed.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 18 december 2018 om 13:14. |
||
![]() |
![]() |