Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 december 2018, 19:02   #21
Anna List
Banneling

Standaard

Lol Maggy krijgt een koekje van eigen deeg en nu is het huilliehuillie
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 19:04   #22
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Lol Maggy krijgt een koekje van eigen deeg en nu is het huilliehuillie
Maggie is oneindig veel competenter en rechtlijniger dan die vetnek uit antwerpen.

Die een arrest van de raad van state negeert.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 22:13   #23
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
"Eenvoudiger en sneller". Je bedoelt dus, iedereen maar op zijn woord geloven en asielstatus geven ?
Hoe stel je anders voor om bijv. "sneller" uit te vissen of iemand werkelijk als homo terdood veroordeeld is binnen zijn Afghaanse clan ?
Den Theo had de voorbije jaren maar zijn bevoegdheden moeten gebruiken om de wetten aan te passen, maar dan maakt hij zijn eigen overbodig.
Gelukkig voor hem heeft hij genoeg dom klootjesvolk die hem steunt in zijn werkzekerheid en vet pensioen.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 22:14   #24
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Maggie is oneindig veel competenter en rechtlijniger dan die vetnek uit antwerpen.

De enige manier om bij zijn achterban, het vlaamsch dom klootjesvolk te scoren.

Laatst gewijzigd door dpg : 23 december 2018 om 22:14.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 06:53   #25
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht

De Block heeft het quotum van 50 aanvragen per dag onmiddellijk opgeschort toen ze migratie kreeg. Nu kan ze zich verschuilen achter die schorsing van de raad van state, misschien ook omdat ze gemerkt heeft dat niemand haar open grenzen beleid nog lust.

En wie heeft de grootste vetnek, De Block of De Wever? Denk eens na vooraleer je zoiets hier neerzet

Laatst gewijzigd door Hypochonder : 24 december 2018 om 06:54.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 08:32   #26
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Moeten we nu van de veronderstelling uitgaan dat Madame De Block het verkeerde postje gekregen heeft en niet kundig genoeg is om dat allemaal in goede banen te leiden?

Het ware Kerstverhaal?

Kerstclash tussen De Wever en De Block over asielbeleid.

Naast die hele heisa dacht ik dat Palestijnen en Moslims in sommige gevallen niet echt in vrede samenleven.

Daar kunnen we dus uit afleiden dat als die in 'ons' land vrij gaan rondlopen en er best een aantal bendeoorlogen in het straatbeeld zouden kunnen verschijnen.

Laat ik daar aan toevoegen dat er ten tijde van de 'kampen' te Calais er regelmatig onderlinge opstanden waren tussen de bootjes vaarders/Paard van Troje menners/Hoorn des overvloeds zoekers, de duidelijke bewijslevering voor de bovenstaande zin.

Maakte men een grove fout met die post aan Mevrouw De Block toe te kennen.

Ik denk het wel, laat dat een persoonlijke mening zijn.

Laatst gewijzigd door Universalia : 24 december 2018 om 08:35.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 09:57   #27
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
De Wever hard voor De Block: “We gaan naar 200 asielaanvragen per dag, dit is pure mensensmokkel”

Natuurlijk is dat mensensmokkel in een 'mooi' jasje gegoten en kassa kassa voor zij die er zich met bezig houden, hallo Madame De Block, gaat het nog een beetje?

Tjah, het is dan ook een gegeven waar serieus over nagedacht moet worden.

Of wilde De Block zo een steen werpen naar het werk dat T. Francken gedaan had, het terugschroeven naar een 50 tal.

Zelfs die 50 was nog teveel dat moet naar 0 gaan.
Het is opvallend dat de discussie over vluchtelingen op doortocht naar Engeland die weigeren zich in ons land te laten registreren overschaduwd wordt door quota die het problematisch maken voor asielzoekers die zich wel wensen te registreren.

Hoe sneller er registratie is van asielzoekers, hoe sneller hun asiel kan afgewezen worden als ze er geen recht op hebben.

50 asielaanvragen per dag betekend dat er mogelijk 50 ervan onterecht zijn en de aanvragers ervan ons land verlaten. De "transmigranten" weigeren zich laten te registreren en dienen eerst strafrechtelijke feiten te plegen alvorens ze in gesloten centra kan plaatsen.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 24 december 2018 om 10:00.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 10:01   #28
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Het is opvallend dat de discussie over vluchtelingen op doortocht naar Engeland die weigeren zich in ons land te laten registreren overschaduwd wordt door quota die het problematisch maken voor asielzoekers die zich wel wensen te registreren.

Hoe sneller er registratie is van asielzoekers, hoe sneller hun asiel kan afgewezen worden als ze er geen recht op hebben.
Snel en Justitie in een zin.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 10:03   #29
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
‘Eens je een Palestijn binnen hebt, krijg je hem niet meer buiten. Als burgemeester kan ik dat zeggen’

En dat zal uiteindelijk het 'struikelblok' zijn op een 'goede' samenwerking met de sp.a?

Of toch één van de ...

p.s.

Maar wat de Block doet is perfect normaal: haal ze van de straten.

Wonen die allemaal bij haar thuis dan?
Wat zeggen de Joden die Bart De Wever meeneemt op 't Schoon Verdiep over zijn uitspraken over Palestijnen ?

Mocht Bart De Wever dezelfde uitspraken hebben gedaan over Joden dan zouden deze zich weer eens een beetje boos uitlaten in de media.

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 24 december 2018, 10:06   #30
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Palestijnen kunnen blijkbaar niet uitgezet worden
Toch wel. Een handhaving van Resolutie 194 van de algemene vergadering van de Verenigde Naties maakt dit mogelijk.

Oud 24 december 2018, 10:09   #31
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
"Eenvoudiger en sneller". Je bedoelt dus, iedereen maar op zijn woord geloven en asielstatus geven ?
Hoe stel je anders voor om bijv. "sneller" uit te vissen of iemand werkelijk als homo terdood veroordeeld is binnen zijn Afghaanse clan ?
Je begint met een snellere afhandeling door asielzoekers te registreren.

Oud 24 december 2018, 10:12   #32
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De Block heeft het quotum van 50 aanvragen per dag onmiddellijk opgeschort toen ze migratie kreeg. Nu kan ze zich verschuilen achter die schorsing van de raad van state, misschien ook omdat ze gemerkt heeft dat niemand haar open grenzen beleid nog lust.
Het is Theo Francken die de asielkraan terug heeft opengedraaid nadat Maggie De Block ze onder Elio Di Rupo I had dichtgedraaid. Theo Francken werkte zelfs samen met illustere fundamentalistische religieuze sektes om om mensen naar ons land te smokkelen.

Oud 24 december 2018, 10:16   #33
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
De wet gaat natuurlijk voor.

De Wever speelt het FUD-spelletje.
Niet alleen dat. Bart De Wever is de marionet van de Joodse Zionisten.

Stel eens de vraag waarom hij Open VLD meeneemt op 't Schoon Verdiep. Open VLD Antwerpen heeft slechts 2 zetels en is redundant voor zijn meerderheid.

Oud 24 december 2018, 10:17   #34
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je begint met een snellere afhandeling door asielzoekers te registreren.
Je begint met een snellere afhandeling met er géén enkele meer toe te laten want die komen allemaal wel onder het mom van politiek vluchteling of iets anders wat kant nog wal raakt of niet echt geloofwaardig weet over te komen.

En hechten wij er géén geloof aan dan zetten ze het wel op een 'bléééééten' of ze steken hun vele kinderen omhoog om toch hun gelijk maat te krijgen.

Ik stel mij bij deze altijd de vraag (als vragensteller van dienst): "Laten we dat met zen allen Europeanen zijnde eens uitproberen om in groten getale naar hun landen te trekken en daar eens wat orde op zaken te gaan stellen en wat eisen voor te leggen en zeggen: wij zullen het hier eens naar onze hand zetten."

Ik denk dat het echt niet lang zal duren of uw hoofd staat niet meer waar het normaal moet staan op uw lichaam.

Laatst gewijzigd door Universalia : 24 december 2018 om 10:25.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 10:21   #35
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Laat ik daar aan toevoegen dat er ten tijde van de 'kampen' te Calais er regelmatig onderlinge opstanden waren tussen de bootjes vaarders/Paard van Troje menners/Hoorn des overvloeds zoekers, de duidelijke bewijslevering voor de bovenstaande zin.
Hoeveel Palestijnen waren volgens jouw in de 'kampen' te Calais ?

Oud 24 december 2018, 10:22   #36
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Palestijnen kunnen blijkbaar niet uitgezet worden
Eigen schuld dikke bult.
Het westen wil al decennia niet weten van een onafhankelijk leefbaar Palestina en legt het imperialistische Israël niets in de weg.
Palestina bestaat amper nog.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 24 december 2018 om 10:22.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 10:24   #37
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je begint met een snellere afhandeling met er géén enkele meer toe te laten want die komen allemaal wel onder het mom van politiek vluchteling of iets anders wat kant nog wal raakt of niet echt geloofwaardig weet over te komen.

En hechten wij er géén geloof aan dan zetten ze het wel op een 'bléééééten' of ze steken hun vele kinderen omhoog om toch hun gelijk maat te krijgen.

Ik stel mij bij deze altijd de vraag: "Laten we dat met zen allen Europeanen zijnde eens uitproberen om in groten getale naar hun landen te trekken en daar eens wat orde op zaken te gaan stellen en wat eisen voor te leggen en zeggen: wij zullen het hier eens naar onze hand zetten."

Ik denk dat het echt niet lang zal duren of uw hoofd staat niet meer waar het normaal moet staan op uw lichaam.
De kern van de zaak is dat ons land de vazalsstaat is van de USA en niet wenst te breken met het Zionistische Israël. Sinds 1948 is er geen enkele afdwinging geweest van de VN resoluties die Israël opleggen de Palestijnen en de Palestijnse zaak te behartigen.

Oud 24 december 2018, 10:27   #38
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoeveel Palestijnen waren volgens jouw in de 'kampen' te Calais ?
Geen idee van maar ze waren er wel dacht ik. (ergens ten Internetvelde gelezen)

Ik ga die echt niet gaan tellen hoor.
Oud 24 december 2018, 10:30   #39
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Eigen schuld dikke bult.
Het westen wil al decennia niet weten van een onafhankelijk leefbaar Palestina en legt het imperialistische Israël niets in de weg.
Palestina bestaat amper nog.
Citaat:
De komende decennia blijft de situatie ongewijzigd. De Arabische buurlanden sluiten vrede met Israël omdat ze beseffen dat ze de oorlog niet kunnen winnnen. De Palestijnen dromen nog steeds van een eigen staat Palestina op het kleine stukje land dat hen nog rest: Gaza, de Westelijke Jordaanoever en Oost-Jeruzalem.
BRON
Oud 24 december 2018, 10:38   #40
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geen idee van maar ze waren er wel dacht ik. (ergens ten Internetvelde gelezen)

Ik ga die echt niet gaan tellen hoor.
De kampen in Calais betroffen illegalen die weigerden zich te laten registreren als asielzoeker en hoopten illegaal in Engeland te raken. Naar mijn bescheiden mening is dat een grotere problematiek dan quota over de registratie van asielzoekers.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be