![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Overigens, wraak waarvoor? Voor straten veiliger maken?
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
moeten we daar aan toegeven? ik denk, als militairen gemaskerd op straat moeten lopen is er iets grondig mis. Het maskeren van militairen is dan niet de goede oplossing.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De terrorist of moordenaar (ik neem die twee maar als voorbeeld) hebben dan meestal een 'zak' over hun hoofd. Het eigenaardige van de zaak is dan, dat de agenten meestal niet geblindeerd zijn en zo in beeld komen. Onlangs zag ik zo een zelfde soort situatie in Turkije (op TV, nieuwsuitzending tijdje geleden) en daar waren de agenten gecamoufleerd, de daders van bepaalde feiten, hun gezicht zag je zo. Rare gang van zaken of net niet? ![]() Ik voegde dat maar toe op uw zin: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 december 2018 om 21:35. |
||
![]() |
![]() |