![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 31 december 2018 om 11:58. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Beste wensen aan u allen.
![]()
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Beste wensen.
Moge 2019 een jaar wezen van voorspoed, geluk en vooruitgang met zo min mogelijk politieke redundantie in jouw persoonlijk en professioneel leven. Mijn 2018 was fantastisch, geweldig en ik heb al mijn voornemens kunnen waarmaken. Een goed 2019 begint bij jezelf. Zorg voor voldoende hydratatie en ga wijselijk om met vochtafdrijvers zoals alcohol en andere drugs. Zelf werken aan eigen gezondheid ontlast onze sociale zekerheid. Gelukkig Nieuwjaar !
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Banneling
|
Happy New Year!
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor uwe nieuwjaar. De gazetten van de laatste 192 jaar. ![]() En ne kalender van dees jaar. ![]() Enne, staat int vervolg wa vroeger op hé. Zo lang in uwe nest liggen, das ook niet gezond.
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mogen we nog veel mogen mogen om te mogen mogen in het jaar van geilige 3-vuldigheid
@ iedereen , gefappiciteerd met het het jaar 2019
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Banneling
|
Een gelukkig nieuw jaar. Mogen de "goei" winnen he, of het nu politiek of voetbal is.
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 januari 2019 om 10:49. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 januari 2019 om 11:06. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banneling
|
Beste wensen iedereen!
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Allereerst beste wensen voor 2019 aan het forum, was al onbeleeft aan het posten zonder de wensen !
Dat iedereen goede (en kwade) tijden beleeft en in vlotte gezondheid verkeerd ! De goei bestaan niet, afin, ze zijn er wel alleen ben je er voor om je jezelf te laten omringen met mensen die het goed met je voorhebben (en niet noodzakelijk uit compassie dat doen) in tegenstelling tot mensen die alleen maar menen/veinzen het goed met je voorhebben tot er een breekpunt aankomt dat dat contact toch niets positief in zich had dan de beweerder plots verdwenen is, ik zelf ga me er verder niet aan bezondigen hoor ! |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
.
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En dan nu op dieet.
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Net nog iemand gezien die nog altijd aan het feesten was.
Toffe gast, en hij zag er nog redelijk goed uit ook. Juist zijn stem, daar bleef niet veel meer van over. 73 jaar jong én ook nog ne vrouwenzot. Moet het maar doen.
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik wist het! "The Heff" is niet echt dood!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|