![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Everytime : 21 november 2004 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() In Wallonie zal er niet meer gefeest worden als de transfers wegvallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() De BUB-mannetjes zijn wakker geworden... Electoraal staat het separatisme sterker dan ooit. Tel de stemmen van VB en NVA eens bij mekaar. Binnen de VLD (De Decker, Coveliers, Quicky...) kiezen steeds meer mandatarissen voor separatisme en voor een republikeinse staatsvorm. De invloed van de verkiezingsoverwinningen van het VB dwingt de andere grote partijen om de VB ideeën over te nemen. België is aan het verdampen. Binnen enkele decennia is België nog slechts een hoofdstuk in de geschiedenisboekjes. En BUB... Voor BUB reserveren we een plaatsje in Bokrijk. Waar ze wekelijks een royalistische show mogen opvoeren. Leve de Republiek Vlaanderen ! Laatst gewijzigd door johan : 21 november 2004 om 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() DE beweging voor een onafhankelijk Vlaanderen is niet meer te stoppen.
Nog nooit, sinds de 44 jaartjes die ik hier rondloop, is de drang naar onafhankelijkheid zo groot geweest. En dit binnen ALLE lagen van de bevolking. BTW, Marie Rose Morel geeft in een interview in hbvl, de onstaat België nog max. 10-15 jaar. Ik vind het persoonlijk nog lang maar ja,..... voor de BUB'jes begint het toch op te korten. België Barst ........ nog even maar....
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Over amnestie kunnen we best spreken in sommige gevallen. Wil dit ook zeggen dat er excuses komen van het collabo-nageslacht?
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Prachtig toch , hoe die logge Vlaamse administratie werkt . Zelfde liedje met de leerkrachtenz elf . Misschien ben jij er immuun voor maar het getouwtrek van de diverse Vlaamse ministers van onderwijs op vlak van leerplannen en hervormingen heeft de leerkrachten die ik ken een hekel doen krijgen aan de Vlaamse onderwijsadministratie .
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2005 : Het jaar dat België opstaat en zijn plaats terug opeist . Dag Vlaandreen , daaaag , daaag , daaag , zwarte leeuw , ...
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Veel succes!
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ps: breng dan wel deze keer een pamper mee als je het nog eens in de broek doet van de schrik.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laat de mensen hun plezier voor de 175ste verjaardag en die ene 21ste julie int jaar . Jullie hebben jullie plezier ook ieder jaar ; zelfs 11 dagen lang .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat dat bij jullie anders is, is bekend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Johan heeft een topic geopend. Ik open het topic van Johan en lees:
Citaat:
... Citaat:
[size=3][size=2]Wat een [size=4]origineel initiatief [/size]zeg!!! Dat zinnetje gebruiken de zielige flamimbo's al jaar en dag, en nog staat België daar!!![/size] [/size]
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 22 november 2004 om 21:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() effe serieus he mannen: België barst niet. een barst ziede op voorhand aankomen, belgië breekt eerder. Nu wordt den druk langzaam verhoogt en binnen enkele lustra zal het plots breken. Niemand zal precies kunen zegeg wanneer, enkel dat het op ene vrij onverwacht moment komt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |