![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ofwel had die madam alles wat daar stond met prive geld gekocht, ofwel heeft ze diefstal gepleegd van de gemeente en hoort ze vervolgd te worden.
Tis teen of tander. Laatst gewijzigd door Tavek : 4 januari 2019 om 19:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() West-Vlamingen zijn op geld beluste boeren.
Ze gaan over lijken. Kijk naar de kasteelmoord: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Er is meer aan de hand dan pesterijen : als jullie de volledige uitleg willen waarom die dossiers zijn verdwenen kijk dan hier naar : Burgemeester én bouwheer
45 min pano reportage waarna je moet braken..
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien gaat die mevrouw van hetzelfde standpunt uit: U bent nu aan zet als burgemeester, trek er uw plan mee of pleegde ze gewoon diefstal en wilde daarbij ook nog serieus wat dwarsliggen? Wordt vervolgd naar alle waarschijnlijkheid ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
J.M. Dedecker zegt open & bloot (zoals gewoonlijk) zijn gedacht over de FEITEN. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist.
mevr Opstaele is een enggeestig mens dat thuis hoort in de polders van Middelkerke. Laatst gewijzigd door Boduo : 4 januari 2019 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En nu on topic...? Er zijn foto's en video's van de "verbrande aarde techniek" in Middelkerke hoor Demperke! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Braak jij nog? Moa vent toch! Dat zijn verworven rechten in Vlaanderen. Je vernietigt een flink aantal (30 ongeveer) bouwrijpe percelen in volle dorpskern door afsluiting van alle toeganswegen en je maakt van landbouwgronden buiten de dorpskern nieuwe verkavelingen. Dalend aanbod verhoogt de prijs van andere percelen in aanbod natuurlijk. De plaatselijke Directeur Stedebouw aan de leiband houden is voldoende om de zotste dingen te verwezenlijken. In dit land kan alles! In de oorspronkelijke gewestplanning moest ook veel veranderen. En wie hield er zich vooral mee bezig? Zoek het zelf maat uit. Ik ben hier niet om anderen slim te maken. ![]() Daarbij ik wil die roofzuchtige smeerlappen niet opnieuw op mijn nek krijgen. Het is ruim voldoende geweest. Laatst gewijzigd door werkman : 4 januari 2019 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de zin van snel maar iemand in de 'slachtofferrol' te duwen?
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of was het de dader? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zal wel overal het geval zijn. Die Westvlaamse direkteur was natuurlijk niet de enige. De vraag is en blijft wat er kan aan gedaan worden. Maar.....ik wordt niet betaald om nog anderen slim te maken. Ik heb er mijn dikte van. Te veel weten en er niks kunnen tegen beginnen is geen basis om gelukkig te worden. Trouwens het plebs heeft er nog genot in. De buurman die een nieuwe grotere auto koopt is al genoeg om er levenslang dodelijk jaloers op te worden. Dat is ook Vlaamse mentaliteit hoor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als jij denkt dat een direkteurke Stadebouw gaat tegen de haren van een minister instrijken zit je er ver naast hoor. Ik zie dat stukske direkteur bijna nog wenen. Zijn dochter werd bovendien nog een aangetrouwd familielid. En toen was hij op rust en had minder last van de omerta. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 4 januari 2019 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Goede vraag Uni. Heel goede vraag. Het feit dat U ze stelt betekent dat U zich vragen stelt. Dat is al een heel goed begin. Voor de rest laat ik het hier liever aanmodderen. Ik ben hier niet om antwoorden te geven aangaande zaken die ik met zekerheid weet. Het leven is niet eindeloos. Wat in feite het enige rechtvaardige is wat nog bestaat. Iedereen gelijk voor de composthoop. Spijtig is het wel voor de volgende generaties. Zij zullen een wereld erven zoals wij hem achterlaten. Het zal er dus niet op beteren. Iedereen is op zoek achter geld. Maar die zoektocht zal geen betere wereld voor gevolg hebben. Die illuzie heb ik reeds lang niet meer. Wetten maken en zelf niet naleven schept vijanden en die vergeten nooit. Maar mijn leeftijd is er niet meer om vijand te spelen. Ik geniet van hetgeen me nog rest. En die tijd gebruik ik nog uitsluitend voor mezelf. Après moi………………….. |
|
![]() |
![]() |