![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan je ook wel andere goede lectuur aanraden: de laatste Oriana Fallaci is vandaag in de boekenwinkels wat de franstalige versie betreft: "la force de la raison". Voor de nederlandse vertaling moet nog tot februari gewacht worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 22 november 2004 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Voor Rafke: dat Arafat homo was werd reeds gepost en is bekend sinds jaren. Ga maar eens zoeken op google naar Arafat+aids of arafat+sida, dan vind je referenties naar info "in tempore non suspecto". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zitten met dode terroristenleider die aan een of andere misterieuse ziekte gestorven is, de Palesteinen weten van niks, de Fransen weten het wel maar mogen niks zeggen. Vrouwlief is er met het medisch dossier vandoor, ... Nu wat besluit je daaruit, ... Ik besluit daaruit het volgende, : waarom in hemelsnaam mag de hele wereld en de palesteinen in het bijzonder niet weten waaraan Arrafat gestorven is. Moest het iets volkomen normaal zijn, als kanker of desnoods Ebola, dan had het in alle gazetten op de voorpagina gestaan, ... maar nu niks, Arrafat is een mysterieuze dood gestorven, ... Gaat het om vergifteging Gaat het om aids Was Arrafat een Allien met groen bloed die niet kon geholpen worden ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als zulke beelden bestonden dan mag je er zeker van zijn dat de mossad die al lang in handen had gekregen en tegen Arafat had uitgespeeld.
Natuurlijk kan het zijn dat Arafat bi was, zoals talloze Arabieren, maar volgens Franse dokters leed hij niet aan aids. Trouwens als hij aan aids leed zou de man ongetwijfeld niet zou oud geworden zijn en veel vlugger afgetakeld, hij was reeds vele jaren ziek. Dit is weer een taktiek om arafat postmortem nog te bekladden, gefrustreerd als z'n tegenstanders zijn wegens het eerbetoon dat hij overal ter wereld gekregen heeft als staatsleider. Er zijn ook hardnekkige geruchten dat Sharon homofiel zou zijn, maar ook dat kan niet in Israel waar zoiets nog als een schande ervaren wordt, vooral dan in conservatieve religieuze middens. Leon de Winter is een gekende anti-Palestijn dus van hem verwacht je natuurlijk niets anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als men ziet dat deze obscure figuur ook nog refereert naar een ultra-zionistische website kan men zich al zeker vragen stellen bij de objektiviteit!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door nadine : 22 november 2004 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik ben +/- akkoord met je analyse over dossier en Madame miljoenen dollars. Het medisch dossier is meer dan 500 paginas, en indien hij NIET aan AIDS gestorven is zal het wel instaan en zullen de pallies dat onmiddellijk gekend maken om de israelische versie de weerleggen. Dat is dus NIET gebeurd.... Leon de Winter baseert zich ook op dergelijke analyse... En stel je eens voor dat ze Arafat van een hoge toren moesten naar beneden werpen, van een minaret bvb, dan zou zijn doodsoorzaak minder problemen gegeven hebben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Arafat stierf aan copy-paste
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erge ziekte, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor 't overige wil ik enkel kwijt dat het ongeloofelijk is hoeveel mensen hier zon enig bewijs bepaalde dingen voor werkelijkheid willen zien, enkel en alleen omdat het hun zienswijze dient.
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Roddel en laster, meer heb jij hier nog niet verteld... Een ordinair viswijf dus!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementslid
|
![]() Voor het loze vissertje zonder lapzak
![]() Begin mij af te vragen waaraan Rafken zich het meest aan stoort: dat een terrorist homo zou zijn, een homo terrorist, of dat hij Arafat gemist heeft? En het gaat hier niet over viswijfen maar over vogelmannen ![]() The medical evidence adds up Palestinian Foreign Minister Nabil Shaath Monday said that all types of cancer had been ruled out, and the latest news is that French doctors have ruled out poisoning. Medical observers note that a low blood platelet count is a sign of a weakened immune system, and indeed last week there were reports of a complete collapse of Arafat's immune system. Other than the ruled-out cancer, the low count could be attributed to bleeding ulcers, colitis, liver disease, lupus, or HIV. It is believed that ulcers and colitis have already been ruled out. Arafat has lost a considerable amount of body weight. Hopital d'Instruction des Armees de Percy, southwest of Paris, is known to have some of France's best HIV/AIDS doctors. Other medical experts note that Arafat's activities in recent weeks and months suggest the dementia that accompanies late-stage AIDS. Medical authorities not connected directly to his case are suggesting that he may have HIV/AIDS. One doctor reported to an Israel Insider source that his suspicions have been growing for more than a year. "I began to see tell tale signs of kaposis sarcoma. His Parkinsonian tremor was more than just a Parkinsonian tremor and he was also showing signs of weakness. The rumor about homosexuality/bisexuality has been around for decades. So I put two and two together when they started talking about his health over a year ago. The talk of a mysterious illness in this day and age should be a tip-off. He has some of the best physicians in the world attending to him. He can be diagnosed clinically, without perfoming any tests. All the doctors surrounding him know what he has. All this cloak and dagger about tests is a ruse. They understand the implications of divulging that he has HIV. If I were Suha I would be getting a little concerned." If Arafat has AIDS, that would also explain Suha's reticence to allow the release of significant information about Arafat's condition, and the almost ludicrously tight-lipped reports of the French hospital spokesman, and the refusal of anyone connected with Arafat to hold a press conference in recent days. Laatst gewijzigd door nadine : 22 november 2004 om 17:33. |
![]() |
![]() |