Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 november 2004, 12:57   #21
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Kan je hier eens eventjes een korte samenvatting van schrijven, liefje, want ik heb geen tijd om heel dat epistel te lezen...
Maak je geen zorgen, Raf, jij mag het gewoon negeren want veel zul JIJ er niet aan hebben

Ik kan je ook wel andere goede lectuur aanraden: de laatste Oriana Fallaci is vandaag in de boekenwinkels wat de franstalige versie betreft: "la force de la raison". Voor de nederlandse vertaling moet nog tot februari gewacht worden.
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2004, 12:58   #22
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
Raf het gaat hier niet over voor of tegen homofilie, als Arafat homofiel was dan was dat zijn volste recht. Als hij die aids heeft opgelopen bij een hoertje of een operatie, dan was dat al lang geweten geweest. Als hij homo blijkt geweest te zijn, dan wordt het interessant hoe de palestijnen daarmee omgaan. Hoe gaan ze Arafat, hun held, nog bekijken in hun homofobe maatschappij.

Dat is geen roddel, dat is een superinteressant historisch gegeven.
Nee, het gaat erom dat het (1) helemaal niet zeker is dat Arafat aan AIDS leed en (2) dat als hij aan AIDS leed, het helemaal niet zeker is dat hij die ziekte door homoseksueel contact kreeg. Zolang die dingen niet zeker zijn, is alles wat jullie hier vertellen wel degelijk roddel en niets anders...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2004, 13:00   #23
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Maak je geen zorgen, Raf, jij mag het gewoon negeren want veel zul JIJ er niet aan hebben
Denk je misschien dat JIJ zo intelligent bent omdat je een lange tekst kan kopiepeesten die toch door geen mens gelezen wordt?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:

Laatst gewijzigd door Raf : 22 november 2004 om 13:00.
Oud 22 november 2004, 13:06   #24
Jolle
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Als er geruchten zijn dat de Securitate van Caucesku beelden had van een vogelende Arrafat, mag je je afvragen van hoe dat gerucht er gekomen is, ... waar rook is is vuur, ... , en dat de Mossad en de CIA zeker ze ook wel ergens zal hebben, ...
Ha ja? dan moet Hirsi Ali toch wel een verdorven wicht zijn. Waar rook is...
Jolle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2004, 13:09   #25
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan je hier eens eventjes een korte samenvatting van schrijven, liefje, want ik heb geen tijd om heel dat epistel te lezen...
Ik dacht er net hetzelfde over.
Oud 22 november 2004, 13:37   #26
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Antoon, ik raad jou wel aan alles te lezen van die tekst. Dat werd 2 jaar geleden geschreven en is spijtig genoeg zeker nog actueler geworden sinds Madrid, TVG enz...

Voor Rafke: dat Arafat homo was werd reeds gepost en is bekend sinds jaren. Ga maar eens zoeken op google naar Arafat+aids of arafat+sida, dan vind je referenties naar info "in tempore non suspecto".
Oud 22 november 2004, 13:40   #27
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Antoon, ik raad jou wel aan alles te lezen van die tekst. Dat werd 2 jaar geleden geschreven en is spijtig genoeg zeker nog actueler geworden sinds Madrid, TVG enz...

Voor Rafke: dat Arafat homo was werd reeds gepost en is bekend sinds jaren. Ga maar eens zoeken op google naar Arafat+aids of arafat+sida, dan vind je referenties naar info "in tempore non suspecto".
Aaaah, Google, de betrouwbare bron!

Citaat:
Oud 22 november 2004, 13:58   #28
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, het gaat erom dat het (1) helemaal niet zeker is dat Arafat aan AIDS leed en (2) dat als hij aan AIDS leed, het helemaal niet zeker is dat hij die ziekte door homoseksueel contact kreeg. Zolang die dingen niet zeker zijn, is alles wat jullie hier vertellen wel degelijk roddel en niets anders...
Daar heb je gelijk in , maar langs de andere kant Raf, even meedenken, ...

We zitten met dode terroristenleider die aan een of andere misterieuse ziekte gestorven is, de Palesteinen weten van niks, de Fransen weten het wel maar mogen niks zeggen. Vrouwlief is er met het medisch dossier vandoor, ...

Nu wat besluit je daaruit, ...

Ik besluit daaruit het volgende, : waarom in hemelsnaam mag de hele wereld en de palesteinen in het bijzonder niet weten waaraan Arrafat gestorven is.

Moest het iets volkomen normaal zijn, als kanker of desnoods Ebola, dan had het in alle gazetten op de voorpagina gestaan, ... maar nu niks, Arrafat is een mysterieuze dood gestorven, ...

Gaat het om vergifteging
Gaat het om aids
Was Arrafat een Allien met groen bloed die niet kon geholpen worden

...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2004, 14:39   #29
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Als zulke beelden bestonden dan mag je er zeker van zijn dat de mossad die al lang in handen had gekregen en tegen Arafat had uitgespeeld.
Natuurlijk kan het zijn dat Arafat bi was, zoals talloze Arabieren, maar volgens Franse dokters leed hij niet aan aids. Trouwens als hij aan aids leed zou de man ongetwijfeld niet zou oud geworden zijn en veel vlugger afgetakeld, hij was reeds vele jaren ziek.
Dit is weer een taktiek om arafat postmortem nog te bekladden, gefrustreerd als z'n tegenstanders zijn wegens het eerbetoon dat hij overal ter wereld gekregen heeft als staatsleider.
Er zijn ook hardnekkige geruchten dat Sharon homofiel zou zijn, maar ook dat kan niet in Israel waar zoiets nog als een schande ervaren wordt, vooral dan in conservatieve religieuze middens.

Leon de Winter is een gekende anti-Palestijn dus van hem verwacht je natuurlijk niets anders.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2004, 14:44   #30
Westland New Post
Banneling

Westland New Post's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
Als zulke beelden bestonden dan mag je er zeker van zijn dat de mossad die al lang in handen had gekregen en tegen Arafat had uitgespeeld.
Natuurlijk kan het zijn dat Arafat bi was, zoals talloze Arabieren, maar volgens Franse dokters leed hij niet aan aids. Trouwens als hij aan aids leed zou de man ongetwijfeld niet zou oud geworden zijn en veel vlugger afgetakeld, hij was reeds vele jaren ziek.
Dit is weer een taktiek om arafat postmortem nog te bekladden, gefrustreerd als z'n tegenstanders zijn wegens het eerbetoon dat hij overal ter wereld gekregen heeft als staatsleider.
Er zijn ook hardnekkige geruchten dat Sharon homofiel zou zijn, maar ook dat kan niet in Israel waar zoiets nog als een schande ervaren wordt, vooral dan in conservatieve religieuze middens.

Leon de Winter is een gekende anti-Palestijn dus van hem verwacht je natuurlijk niets anders.

Als men ziet dat deze obscure figuur ook nog refereert naar een ultra-zionistische website kan men zich al zeker vragen stellen bij de objektiviteit!!!
Westland New Post is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2004, 14:52   #31
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
maar volgens Franse dokters leed hij niet aan aids.
Die uitspraak zul je wel gedroomd hebben. Dat staat imho nergens en werd nooit gezegd. Het feit dat ze het niet zeggen geeft al meer aan dan hetgeen gezegd wordt!

Laatst gewijzigd door nadine : 22 november 2004 om 14:53.
Oud 22 november 2004, 15:04   #32
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Daar heb je gelijk in , maar langs de andere kant Raf, even meedenken, ...

We zitten met dode terroristenleider die aan een of andere misterieuse ziekte gestorven is, de Palesteinen weten van niks, de Fransen weten het wel maar mogen niks zeggen. Vrouwlief is er met het medisch dossier vandoor, ...

Nu wat besluit je daaruit, ...

Ik besluit daaruit het volgende, : waarom in hemelsnaam mag de hele wereld en de palesteinen in het bijzonder niet weten waaraan Arrafat gestorven is.

Moest het iets volkomen normaal zijn, als kanker of desnoods Ebola, dan had het in alle gazetten op de voorpagina gestaan, ... maar nu niks, Arrafat is een mysterieuze dood gestorven, ...

Gaat het om vergifteging
Gaat het om aids
Was Arrafat een Allien met groen bloed die niet kon geholpen worden
...
Niet te veel vragen aan Raf "meedenken".
Ik ben +/- akkoord met je analyse over dossier en Madame miljoenen dollars. Het medisch dossier is meer dan 500 paginas, en indien hij NIET aan AIDS gestorven is zal het wel instaan en zullen de pallies dat onmiddellijk gekend maken om de israelische versie de weerleggen. Dat is dus NIET gebeurd....

Leon de Winter baseert zich ook op dergelijke analyse...

En stel je eens voor dat ze Arafat van een hoge toren moesten naar beneden werpen, van een minaret bvb, dan zou zijn doodsoorzaak minder problemen gegeven hebben
Oud 22 november 2004, 15:07   #33
eno2
Banneling

Standaard

Arafat stierf aan copy-paste
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2004, 15:27   #34
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
Arafat stierf aan copy-paste

Erge ziekte, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2004, 15:33   #35
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
lyot's lijst : dè referentie bij uitstek voor de intelligentia.

't zal je niet verwonderen antoon, maar jij staat er ook op.

Voor 't overige wil ik enkel kwijt dat het ongeloofelijk is hoeveel mensen hier zon enig bewijs bepaalde dingen voor werkelijkheid willen zien, enkel en alleen omdat het hun zienswijze dient.
Oud 22 november 2004, 17:06   #36
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, als het geen one-liners zijn zoals Bush die zo graag afdreunt, is het nogal moeilijk he. Heb jij btw al ooit eens iets gelezen dat meer dan 4 regels bevatte?
Oud 22 november 2004, 17:10   #37
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet te veel vragen aan Raf "meedenken".
Ik ben +/- akkoord met je analyse over dossier en Madame miljoenen dollars. Het medisch dossier is meer dan 500 paginas, en indien hij NIET aan AIDS gestorven is zal het wel instaan en zullen de pallies dat onmiddellijk gekend maken om de israelische versie de weerleggen. Dat is dus NIET gebeurd....

Leon de Winter baseert zich ook op dergelijke analyse...

En stel je eens voor dat ze Arafat van een hoge toren moesten naar beneden werpen, van een minaret bvb, dan zou zijn doodsoorzaak minder problemen gegeven hebben
Je hebt dus geen poot om op te staan, geen greintje bewijs om je stelling te ondersteunen. Je bent hier dus op de meest platvloerse manier aan het roddelen als een ordinair viswijf. Zelfs het kopiëren en plakken van heelder volumes van de encyclopedie doet niets af aan die simpele vaststelling. Laat je arrogante toontje dus al maar varen...

Citaat:
Oud 22 november 2004, 17:15   #38
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Je hebt dus geen poot om op te staan, geen greintje bewijs om je stelling te ondersteunen. Je bent hier dus op de meest platvloerse manier aan het roddelen als een ordinair viswijf. Zelfs het kopiëren en plakken van heelder volumes van de encyclopedie doet niets af aan die simpele vaststelling. Laat je arrogante toontje dus al maar varen...
Je zult ook wel gelijk hebben als je beweert dat de aarde plat is en logica is ook je beste vak niet geweest Ik wacht af dat iemand het officieel bewijs zal geven dat hij niet aan AIDS gestorven is en dat durft men niet, want dan zouden een paar van die franse dokters WEL beginnen te praten. Dat zegt al meer dan genoeg!
Oud 22 november 2004, 17:21   #39
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je zult ook wel gelijk hebben als je beweert dat de aarde plat is en logica is ook je beste vak niet geweest Ik wacht af dat iemand het officieel bewijs zal geven dat hij niet aan AIDS gestorven is en dat durft men niet, want dan zouden een paar van die franse dokters WEL beginnen te praten. Dat zegt al meer dan genoeg!
Wat een baarlijke nonsens... Er heeft ook niemand een officieel bewijs gegeven dat hij niet aan teelbalkanker gestorven is, of een beroerte, vliegende tyfus,... En jij durft het woord "logica" dan nog in je bek nemen?

Roddel en laster, meer heb jij hier nog niet verteld... Een ordinair viswijf dus!

Citaat:
Oud 22 november 2004, 17:29   #40
nadine
Parlementslid

Standaard

Voor het loze vissertje zonder lapzak
Begin mij af te vragen waaraan Rafken zich het meest aan stoort: dat een terrorist homo zou zijn, een homo terrorist, of dat hij Arafat gemist heeft?
En het gaat hier niet over viswijfen maar over vogelmannen

The medical evidence adds up
Palestinian Foreign Minister Nabil Shaath Monday said that all types of cancer had been ruled out, and the latest news is that French doctors have ruled out poisoning.

Medical observers note that a low blood platelet count is a sign of a weakened immune system, and indeed last week there were reports of a complete collapse of Arafat's immune system. Other than the ruled-out cancer, the low count could be attributed to bleeding ulcers, colitis, liver disease, lupus, or HIV. It is believed that ulcers and colitis have already been ruled out.

Arafat has lost a considerable amount of body weight. Hopital d'Instruction des Armees de Percy, southwest of Paris, is known to have some of France's best HIV/AIDS doctors. Other medical experts note that Arafat's activities in recent weeks and months suggest the dementia that accompanies late-stage AIDS.

Medical authorities not connected directly to his case are suggesting that he may have HIV/AIDS. One doctor reported to an Israel Insider source that his suspicions have been growing for more than a year.

"I began to see tell tale signs of kaposis sarcoma. His Parkinsonian tremor was more than just a Parkinsonian tremor and he was also showing signs of weakness. The rumor about homosexuality/bisexuality has been around for decades. So I put two and two together when they started talking about his health over a year ago. The talk of a mysterious illness in this day and age should be a tip-off. He has some of the best physicians in the world attending to him. He can be diagnosed clinically, without perfoming any tests. All the doctors surrounding him know what he has. All this cloak and dagger about tests is a ruse. They understand the implications of divulging that he has HIV. If I were Suha I would be getting a little concerned."

If Arafat has AIDS, that would also explain Suha's reticence to allow the release of significant information about Arafat's condition, and the almost ludicrously tight-lipped reports of the French hospital spokesman, and the refusal of anyone connected with Arafat to hold a press conference in recent days.

Laatst gewijzigd door nadine : 22 november 2004 om 17:33.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be