![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dankzij het getalm zijn we weer te laat natuurlijk, we hebben geen cannabisplanten meer nodig....
Yeast produce low-cost, high-quality cannabinoids Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee van wat er serieus aan zou kunnen genomen worden aan cannabis?
Voer voor randdebielen, verwarden en marginalen, zij die het leven niet met open ogen durven te aanschouwen, zij die kwekers & dealers verrijken? ![]() De toekomst ziet er 'goed' uit. ![]() Toch nog even dit, leesvoer in dit geval: Cannabis tegen kanker: hype of houvast? p.s. Ik denk dat ik in tegenwoordige tijden ver de enige ben die er géén fan van is van de rommel. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 februari 2019 om 12:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Kots op de grond. Een slingerende zatlap. Een paar ruziemakers die over hun tong vallen. Overal vuiligheid. Onze alcoholcultuur in feite. Dat soort taferelen heb je niet met Cannabis. Laatst gewijzigd door Bach : 28 februari 2019 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Vooral de toppen. Niet de bladeren en de steeltjes.
![]() |
#28 |
|
![]() Nee dat komt niet voor met cannabis. Dat is typisch alcohol. Die taferelen doen eerder denken aan andere hard drugs dan aan Cannabis.
Laatst gewijzigd door Bach : 28 februari 2019 om 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar het aandeel dergelijke taferelen is imo toch zeer verwaarloosbaar tegenover zuipfestijnen.
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Ja OK. Ik bedoel die hele sfeer van alcohol heeft iets agressief en zieks de dag erna.
Laatst gewijzigd door Bach : 28 februari 2019 om 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Zelfs het oerconservatieve Oklahoma laat nu medicinale cannabis toe. En dit is een staat waar recent verkoop van bier van meer dan 3% en wijn in supermarkten wettelijk niet toegelaten was
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om 'iedereen' dan maar gelukkig te maken.
![]() ACHT MANIEREN WAAROP LEGALE CANNABIS DE WERELD ZAL VERANDEREN. ![]() Steppenwolf (The Pusher) Citaat:
Mag ik ook niet vergeten toe te voegen aan mijn vragenlijst, mocht ik op zoek gaan naar een vrouwtje, de 'ham'vraag: "Gebruikt u drugs/geestverrijkende producten?" ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 februari 2019 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alcohol is een heel ander verhaal.Alcohol heeft in tegenstelling tot cannabis een opbouwend effect.Hoe meer je drinkt hoe meer dronken je wordt. Je kan dan doorgaan tot je je letterlijk en figuurlijk dood drinkt. Net daarom is Alcohol een dodelijke drug en cannabis niet. Een overdosis cannabis bestaat niet of je zou al cannabis in zo een hoeveelheden moeten eten dat het in praktijk omzeggens onmogelijk is. In feite hetzelfde verhaal als met water. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 februari 2019 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook in Zwitserland gaat het richting legalisering. En dat in het grote voorbeeldland van onze Vlaams nationalisten. Hopelijk volgen ze hun grote voorbeeld land ook in deze materie. Na dat klimaat gedoe nu dat weer
![]() ![]() ![]() https://www.demorgen.be/buitenland/l...hien-b5ade65f/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 februari 2019 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() goeie! ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Een overdosis bestaat natuurlijk wel. De laatste 10 jaar zijn de opnames voor een cannabis verslaving verDRIEvoudigd. Hoeveel waterverslaafden zijn de laatste 10 jaar opgenomen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |