![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar toch, laat het hoofd niet hangen: sterkte.
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wiki : Van de buitenlanders in Zwitserland is 44% rooms-katholiek, 5% gereformeerd, 17% orthodox, 18% islamitisch en 2% is niet aangesloten bij enige religie. De snelst groeiende religie in Zwitserland is de islam Denemarken Kleine 5 % van de bevolking is moslim. In België is dat iets meer dan 7 % Fred geeft U al die info gratis ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 maart 2019 om 07:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Succes met uw inburgering. Lukt het wat met dat Chinees ? Die heimwee moet inderdaad hard om dragen zijn. Wachten op elk berichtje van je thuisland om wat te kunnen schrijven. Sterkte met uw zoektocht naar Honk Tonk vrienden
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 maart 2019 om 07:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Naar de andere kant van de wereld trekken maar dan hier steun zoeken ? Zoek uw steun eens in uw beloofde land of krijgt ge die daar niet ? Zou niet in uw schoenen willen staan ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 maart 2019 om 07:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou leuker zijn voor iedereen mocht je hier af en toe eens wat zinnigs neerpennen. Wat zever verkopen is plezant maar alleen maar zever verkopen begint wel wat afgezaagd te worden.
Vooruit ga nu maar wat genieten van uw heerlijk verblijf aldaar. Met wat geduld ga je ooit wel een Chinees vinden die wat kan lachen met uw flauwe praat. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 maart 2019 om 08:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de schuimepidemie breidt uit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het haalbaar is, daar is men nog niet goed achter. ![]() Alles wat u wilde weten over de dubbele nationaliteit... en hoe waarschijnlijk is een afschaffing?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 maart 2019 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht ik een tweede nationaliteit kunnen aannemen, dan zou ik wel liefst hebben dat het de Catalaanse zou zijn.
En wat betreft het gezever over de dubbele nationaliteit: het zou goed zijn mijn inziens dat de VN een soort aanbeveling zou geven omtrent de nationaliteit. Vb. wat men er precies mee bedoelt; welke de rechten en de plichten zijn van elk land; en idem dito van de burger die een bepaalde nationaliteit heeft. Ik zou pleiten voor zo'n definitie dat maar één nationaliteit mogelijk is; maar wel tegelijk voorzien in de mogelijkheid van een soort subnationaliteit voor mensen die een bepaalde vriendschappelijke band met een ander land wensen te benadrukken. Maar ook hier met wederzijdse rechten en plichten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Nederlandse.
met doel Sint Maarten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Wil mijn Belgische wel ruilen voor een Noorse.
edit... Mijn nationaliteit hé. Alhoewel, die andere misschien ook wel. ![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 4 maart 2019 om 09:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() en hoe oud moet ze zijn?
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 4 maart 2019 om 09:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen tweede, wel inruilen.
Australische of op de tweede plaats Canadese nationaliteit. Waarom? Geen taalbarrière dus gemakkelijk, mooie natuur, rust... |
![]() |
![]() |