![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat koppeke eraf, daar kan ik me nog enigszins in terugvinden, maar dan lijkt me vrijwillige orgaandonatie of levenslange dwangarbeid betere opties.
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is't per ongeluk dat ge de Vlomse tsjeverij Kul-tuurfanaten vergat: AVV/VVK?
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 11 maart 2019 om 06:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje meer uitleg wat je precies bedoelt aub. Dat heb ik nodig om je te kunnen antwoorden of om verder te discuteren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lap, fiches weerni tijdig gekregen van de GL Tsjeef?
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 11 maart 2019 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
En om de zoveel jaar verbranden ze zich dan lelijk wanneer het taqiya masker van hun poulain afzakt. Dyab Abou Janus is niet meer? Leve Othman El Ha TwoFace! Laatst gewijzigd door vanderzapig : 11 maart 2019 om 14:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is wel iets voor te zeggen.
Gelukkig hebben ze met Freilich iemand gevonden die alles zal oplossen.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb eerder de indruk dat de agressie van de allochtonen uitgaat. Het is niet omdat de Belgische pers er het stilzwijgen op nahoud dat het niet gebeurd.
https://sceptr.net/2019/03/meerdere-...n-in-grenoble/ https://sceptr.net/2019/03/allochton...uits-carnaval/ https://sceptr.net/2019/02/asielcent...s-slaan-alarm/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn buurvrouw haarkapster; de man ook; is toch niet te spreken over moslims hoor. Joden zijn tenminste propere mensen. Zij wassen alle dagen hunne kop en komen wekelijks voor ne "permanant". Zwijg me van die anderen weet ze altijd. Als mijne vent hunne baard moet verzorgen mag hij er een meter vanaf gaan staan en zit hij nadien nog met luizen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 maart 2019 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |