![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk.....wie zou nu absoluut met een diesel willen rijden als een benzine stukken beter rijdt en goedkoper.
Je ziet nu toch al een pak minder diesels verkopen....wegens duurder. Jij wil toch ook niet meer op steenkool rijden of wel ? ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 maart 2019 om 09:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() GSM detectie programma:
Een boot met "mogelijke lading" die aankomt op tijdstip X in Antwerpen, die zelfde dag alle ongekende GSM nummers uploaden die gebeld zijn uit land van herkomst . Op X tijdstip van uitladen boot al die ongekende gsm nummers herleiden die bellen naar andere ongekende gsm nummers en die detecteren met GSM masten ontvangers. Die laatste ongekende GSM nummers daar zitten opdrachtgevers tussen en die kan je screenen of ze in milieu zitten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
geen enkel drugtrafficant is eigenlijk gediend met zo hard in de kijker te lopen, daar wordt de repressie alleen maar strenger van. een toevallige concurrentie oorlog tussen verschillende clans lijkt mij de meest aannemelijke verklaring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bovendien is diesel rijden minder vervuilend dan benzine rijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe reageert de burgemeester tegenover deze faits divers? Hij stelt een fusie voor van de politiezones? Of van de gemeentes? ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom gaan we die coke dealer straffen en mag die diesel dealer reclame maken voor zijn veel dodelijker spul ? Nu anderzijds......ik heb bij de moderne benzine motoren nog maar heel weinig last ondervonden van een zogenaamd te weinig koppel En als ik dat ga vergelijken zie ik Koppel VW motor 1.4 TSi 250 Nm Koppel VW motor 1.6 TDI 250 Nm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() heb ik tot mijn frustratie wel mogen ondervinden ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Burgemeester Close van de hoofdstad heeft dat al vele malen aangehaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met een DSG bak zit je sowieso altijd in het juiste toerental. En wat kan dat nu schelen dat uw motor op dat moment 2300 toeren draait of 1600 ? Sowieso draait een benzine soepeler aan 2300 toeren dan een tractor aan 1600 en vooral geruislozer en trillingsvrijer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Daarmee is de wil er niet om dergelijk gsm detectie systeem op poten te zetten. Laatst gewijzigd door Deo : 18 maart 2019 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu gij weer ![]() En dan gaan we weer naar de ontploffingen ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 maart 2019 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je gaat mij ook nooit wijsmaken dat die hoogtoerige motorblokjes evenveel kilometers gaan meedraaien dan laagtoerige motors. en lastige bottomline blijft dat benzinemotoren vervuilender zijn dan dieselmotoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Mijn 1.2 Tsi draait 1800 toeren aan 100 km per uur. Vindt jij dat hoogtoerig ? Mijn vriend zijn 2.5 diesel automaat draait zelfs nog iets meer toeren bij die snelheid En maak je niet ongerust uw Honda blok zal je nooit verslijten zelfs niet aan 4500 toeren. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 maart 2019 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En ook de kinetische weerstand van randapparatuur op motor. enz.. komt meer bij kijken. Laatst gewijzigd door Deo : 18 maart 2019 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nu moet ik één of twee versnellingen terugschakelen om nog enigszins van een 'herneming' te kunnen spreken, dat vind ik storend, want zo'n herneming die heb je alleen maar nodig als er een andere chauffeur op je zenuwen werkt en je eigenlijk een onveilige situatie wil vermijden. dat stoort me. ik vind dit onveiliger. mja met een DSG12 bak of zo zou dat idd wellicht opgelost zijn ... maar waarom hé ? Benzine blijft vervuilender dan Diesel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |