![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet goed waar Axel 50000 van haalt, hij heeft zich vergist of is gewoon met u aan het lachen Yann. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() ik ben met de yann aan het lachen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Weet je nog, de Kris die kon klauwen. Dat was ook een goeie he zeg! ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En nee, ik ben partijpolitiek niet actief, het systeem zit gewoon zo in mekaar (als jij aan politiek doet zal je dat wel merken). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En in verband met die subsidies wees ik op de onlogica ervan. Een anti-Belgische en racistische partij heeft ze steeds gekregen, en heeft dat oa gebruikt om aan discriminatie te doen. Daar komt het uiteindelijk op neer. De partijfinanciering moet afgeschaft worden. Iedereen gelijk voor de wet!
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Okeej makker, nu zijt ge wel effe de reële feiten en cijfers aant negeren. I: De vlaamse adminsitratie heeft de transfers naar het zuiden berekend op 11.3 Miljard euro het laatste jaar. Verder werd er ook aangetoond dat deze transfers er al zijn sinds 1830 en dat ze per jaar stijgen. Mijn bronnen hier zijn d eVlaamse adminsitratie en Knack, beiden zijn niet echt zo vlaamsgezind eerder links. Effe een redeneerfout van u: et gaat ni om de steden Halle en Vilvoorde (samen tellen ze BTW 71.301 inwoners) maar om het ganse arrondissement BHV. Dit zal ongeveer 1.5 miljoen inwoners tellen, waarvan er zeker 1.1 Miljoen franstaligen zijn. As ge ook rekening houdt met het feit dat bepaalde vlaamsgezinden (waaronder ik) niet tijdig op de hoogte gebracht waren van die betoging, kunde vlug rekenen dat er zeker 15.000 konden geweest zijn.Gezien de normale opkomst voor communautaire aangelegenheden maximum 7.000 betogers bedraagt, is 13.000 vrij veel. En ik denk ook nog dat u enkele kleine details is ontgaan. Elke Vlaamse partij, zelfs Groen!, heeft een communaitair standpunt (da kunde nalezen). De top van vele partijen bestaat uit mensen die openlijk pro-vlaams zijn. Ge moogt ni onderschatte da er in de VLD en CD&V vele flamiganten zitten. De vroegere VU bestaat nu uit N-VA, SPIRIT en Vlaams Belang (Vlaams Blok bij d everkiezingen). Als ge effe de rekensom maakt di edeze drie partijen samen behaald hebben, dan komen we vlug aan 30 a 35% van het kiespotentieel. Als ge inderdaad ni alle gegevens gebruikt, is het logisch da ge de consequentie mist |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() De VRT beweerde dat het er tienduizend waren. Maar zoals we allemaal weten is de VRT niet écht vlaamsgezind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() HOE LANG OP VOORHAND HEBBEN ZE DAT WEL NIET AANGEKONDIGD SLIMME? Citaat:
De partijen zijn geïnfiltreerd door politieke losers, afkomstig uit de failliete V.U. En u bent daar fier op? Uw optelsommetje slaat trouwens nergens op. Typisch flamingantisch goochelwerk (zie titel topic). Hoe durf je te beweren dat 30 % voor de splitsing van dit land is? Het is niet omdat jij een laffe verrader bent dat 1/3 van onze landgenoten dat ook is! Jullie zijn een marginale minderheid, zoals zovele opiniepeilingen ons al hebben geleerd. Ik zeg niet dat de meerderheid al klaar is voor een nieuw unitair België, maar tegen België zijn ze in elk geval niet! En als er dan toch zoveel mensen achter een onafhankelijk Vlaanderen staan, dan moet dat er nu toch dringend gaan aankomen, vind je niet? Geef mij eens een deadline... Citaat:
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 23 november 2004 om 09:54. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 23 november 2004 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Tiens hield de BUB zich bezig met de telling.
|
![]() |
![]() |