![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ben je voor of tegen alt right | |||
Voor alt right |
![]() ![]() ![]() |
5 | 31,25% |
Tegen alt right |
![]() ![]() ![]() |
11 | 68,75% |
Ik ben een weasel |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik been een heel erge weasel |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb er weinig kennis over. Het ging er eens over op De Afspraak, maar ze hadden Ico Maly uitgenodigd, en van die mens krijgt ge koppijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet goed wat alt-right is. Meestal zijn dat onnozelaars met een hoedje van zilverpapier die gans de dag over Soros zeveren, maar is dat een definitie van een politiek standpunt ?
Of is alt-right gewoon de nieuwe "jood", ttz, alles wat men kan stigmatiseren als het niet in uw kraam past ? Een beetje zoals "racist" ? Gaat men nu een Mein Kampf schrijven waardoor alles wat slecht gaat in de maatschappij de schuld is van "alt right" ? Laatst gewijzigd door patrickve : 26 maart 2019 om 06:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan jongens en meisjes.
Wote ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Mein Kampf is mijn groen boekske."
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alt right is de nieuwe achterlijkheid
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patrickve zat er met zijn beschrijving in #23 boenk op :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liever Alt-Right dan Ku(l)t-Left
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik haalde het al aan: wat precies is dat ?
Als men het beperkt tot die zeveraars met een een zilverpapieren hoedje, dan is alt-right een belachelijke affaire, maar dan kan men vele bewegingen NIET tot alt-right rekenen. Als, daarentegen, elke vorm van segregatie van de mensheid in "de onzen" en "de anderen" als alt-right wordt bestempeld, dan is dat een hele andere affaire. Ik kan dus niet stemmen want ik weet niet wat men precies verstaat onder het concept, en naargelang het ene of het andere is mijn antwoord verschillend. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 maart 2019 om 09:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Is dat niet dat clubje van die pedofiel Milo Kanipoepekeslos?
Da's het soort rechts dat perfect past in Disneyland! Omdat links daar ook gatachterlijk is.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 26 maart 2019 om 09:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alt-right, wat staat voor alternative right, is een verzamelnaam die sinds enkele jaren wordt gebruikt om een nieuwe generatie blanke nationalisten in de Verenigde Staten aan te duiden. De alt-rightbeweging is geen coherent geheel, maar bestaat uit losse groepen (bijvoorbeeld denktanks) en prominente individuen (bijvoorbeeld vloggers) en kent verschillende stromingen. De gemene deler is het idee dat de blanke mens door andere rassen bedreigd wordt in zijn voortbestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Altijd grappig om zo nen devote redneck mgtow'er tegen nen respect-my-pronouns antifa LGBTQ+'er bezig te zien.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De term “alt right” is even onnozel als de term “progressief”.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want elke genetische groep wordt ALTIJD bedreigd door het bestaan van andere genetische groepen. Het is de essentie zelf van natuurlijke selectie. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 maart 2019 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegent alt-right.
Nu, ik ben nog veel meer tegen de recente tendens om elke nieuwe rechtse beweging te omschrijven als alt-right. Als men Thierry Baudet gaat plaatsen onder de noemer alt-right, dan holt men het begrip volledig uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Ik ben tegen Alt-Pandareus in de groep Tegen Alt-Right.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was mijn punt een beetje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk naar het begrip "confederalisme" ondertussen. Belgie wordt een unitaire ,federale, confederale staat, waar alles hetzelfde blijft, apart dan van de nieuwe postjes voor de vrienden, die onder de noemer "confederalisme' zullen gecreëerd worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() aantal stemmers:
![]() ![]() |
![]() |
![]() |