![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat met Trollen? | |||
Deze ziekelijke mensen hebben geen plaats in de maatschappij: afknallen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Pedo-Filet Américain! Met hun benen naar boven met hun kloten onderaan in de vleesmolen laten zaken en daarna laten opeten |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Deze ziekelijke mensen zijn zelf een slachtoffer: We moeten ze helpen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Zolang het niet praktisch is, maar enkel in gedachten moeten ze psychologische hulp zoeken |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Zolang het niet praktisch is, maar enkel in gedachten moet dat kunnen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Zolang het niet praktisch is, maar enkel in dromen, moet dat kunnen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Zolang het maar vermeende pedofilen zijn die hun trollen trollen, moet dat kunnen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 100,00% |
Aantal stemmers: 2. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om je retorische en ridiculiserende vraag kort en goed te beantwoorden: nee. En om je retorische en ridiculiserende vraag nog verder te beantwoorden: Het aantal trollen en constante flamers is beperkt. Diegenen die Eno constant viseren staan op mijn negeerlijst. Er zijn geen 150 trollen hier. 150, Dat is naar schatting het aantal vrij regelmatig actieve forummers. Ik ben er overigens zeker van dat het aantal bannelingen dat aantal (150) ruimschoots overtreft. Hoogstwaarschijnlijk is het een veelvoud daarvan zelfs. Niet onbetekenend dat. Ook allemaal ongewenste forummers. Beschouw je retorische en ridiculiserende vraag bovendien dus ook als goed en uitgebreid beantwoord. Laatst gewijzigd door eno2 : 26 maart 2019 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Spreken over uzelf in de derde persoon is meestal een veeg teken ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ....geserveerd op een berg vol luizen.
|
![]() |
![]() |