![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Welke stad heeft jou voorkeur voor een kort bezoek? | |||
Londen |
![]() ![]() ![]() |
7 | 50,00% |
Parijs |
![]() ![]() ![]() |
5 | 35,71% |
Geen van beiden/geen voorkeur/geen idee |
![]() ![]() ![]() |
2 | 14,29% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Parijs is veel van zijn glorie kwijt ondertussen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verklaart de brexit al een beetje en hun meer dan 1000 dagen gejank erover ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noord-Ierland is Brits!
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Boedapest of Praag. Mogelijk Barcelona, of als je de alternatieve technoscene een beetje volgt Berlijn.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 16 april 2019 om 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() London, hands down. Dat is zelfs geen debat; zoveel meer mogelijkheden dan Parijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ik ben nog nooit in Parijs geweest maar denk dat ik toch opnieuw, deze keer met mijn beauke & baby, naar Londonistan ga. Denk dat dat romantischer voor ons zal zijn.
![]() Laatst gewijzigd door Guinevere : 16 april 2019 om 19:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke stad heeft zijn charme, het is zoals vrouwen. Je moet er vele bezoeken om hun verschillen te appreciëren. Soms valt het tegen maar soms ben je aangenaam verrast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Neen , die 6 bezette counties zijn de laatste kolonie van het Brits Imperium , dat puur imperialisme uitstraalde de vorige eeuwen.
Het is juist dat bezet Ierland door "Britten" die heel die brex-it al een hele tijd doet aanslepen. Brits go home !
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot hiertoe is Dhaka de smerigste stad die ik al bezocht heb. Blijkbaar ben ik altijd de enige blanke in het oud centrum. Men zegt dat het gevaarlijk is maar blijkbaar zie ik er ook gevaarlijk uit, nog geen problemen gehad. Maar soms voel je toch de haat. Doorgaans blijven zakenmensen in 5 sterren niet ver van de luchthaven maar dat is nogal saai.
|
![]() |
![]() |