![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof,Jean-Marie is serieus "struis",dat wel, maar toch gene papzak zoals Maggy of Guy
![]() ![]()
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geef hen een absolute meerderheid, dan zult ge zien hoezeer ze nog pro-België zullen zijn.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, bekijk Theo Francken eens, ook serieuze struise vent, ondertussen nog altijd maar 40 of 41. Binnen 10jaar schat ik die ook 15 of 20kilo zwaarder hoor. (tenzij BDW hem zijn eigen dieet verplicht, natuurlijk
![]()
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() dat mag, maar dan unionistisch, 1 regering, 1 stem per kiezer, en geen taalmeerderheden meer. Uiteindelijk nu een meerderheidsvertegenwoordiging van beide taalgroepen in de fed reg is losgelaten, kan dat geen beletsel meer zijn om ook elders de taalmeerderheden af te schaffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn verbale talenten ? De visie die hij uitdraagt ? Dat hij veel pinten trakteert ? Chocomousse ? Zijn gevoel voor humor ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind toch dat, sinds hij staatscecretaris is, goed is bijgekomen. Als hij een loper is had hij gisteren de 10 miles moeten lopen (niet gezien). Daarom nog altijd onwaarschijnlijk straf hoe BDW geëvolueerd is van 140kg naar "volledige marathons lopen", nu. En dan nog de belangrijkste stad van België besturen en voorzitter zijnvd grootste pol.partij van België.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 29 april 2019 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben VB'er die federaal N-VA gaat stemmen.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geef toe dat ze de term "levensgenieter" gesublimeerd hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Europees scoor ik goed bij Gerolf Annemans, en als ik ga kijken is, op evidente makakkenvragen na, bijna alles tegengesteld. Rare resultaten. En natuurlijk altijd onnozel, zo een enquetes, want de vragen en de antwoorden zijn op voorhand gegeven en wat debiel. Bijvoorbeeld is er geen item "iedereen vrije wapendracht" en "recht invoeren om illegalen af te lappen" en zo. Terwijl dat de echte breekpunten zijn in mijn politieke opvattingen. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 april 2019 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() ²
(en tegen Bourgeois) ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 29 april 2019 om 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() schaamte, dat is
1 iets wat bij mij al niet veel van nature aanwezig was 2 iets wat met de leeftijd nog exponentieel af neemt ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 29 april 2019 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Alexander de Croo
|
![]() |
![]() |