![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op zich was het niet eens zo erg, ware het niet dat de man die mening meegeeft aan jonge moslimkinderen. Het is voldoende dat één gestoorde geest zijn profeet een handje wilt helpen om zijn wens in vervulling te laten gaan. Stelt u eens voor dat een leraar in de klas gaat verkondigen dat hij de koning dood wenst. Echt strafbaar is het niet, maar de moslim gemeenschap zou zich daar moeten van distantiëren en de man uit zijn ambt ontslaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() OK, je bent een Belg, ik vergeef het je ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() zo'n bekering van een autochtoon tot de islam heeft volgens mij geen reet met geloof te maken.
geloven in allah, kom zeg. voor de show een beetje ja. tis eerder een ultieme daad van verzet tegen de eigen westerse samenleving. ik ben 'anders', kijk maar eens naar mij. het begint met lang haar en oxfambeschuiten, en met sommigen komt het nooit meer echt goed. steeds anders dan de rest willen zijn, maar gebrek aan een of ander talent om zich te kunnen onderscheiden. dan krijg je dit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een autochtoon die zich ontpopt tot een klootzak 1ste klas islamo fascist... Dat broekventje (hij is nog maar 25 jaar) heeft wellicht een paar grote frustratiekes opgelopen en zoekt wanhopig naar identiteit en erkenning. Och, ik kan begrijpen dat er mensen zijn die het niet eens zijn met de gang van zaken in onze (op hol geslagen?) westerse maatschappij, en naar alternatieven zoeken om zich "goed te voelen". Tot daar geen problemen mee. De meesten die iets anders zoeken vinden eerder hun weg in spiritualiteit. Als je wat gezond boerenverstand in je bol hebt, is de keuze van islam als alternatief nog slechter. Wellicht kan hij zijn wraakgevoelens, frustraties etc beter plaatsen in de islam, en meteen ontpopt hij zich tot een islamo fascist... He's got his 15 minutes of fame...Zwak.
![]() |
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() Is het nu toegelaten te zeggen dat ik hoop dat ie de 26 nooit bereikt ?
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bedankt voor deze vergelijking door een "gematigde moslim" Turk. Of mag ik dat eigenlijk niet meer zeggen, want volgens bepaalde Turkse moslims in Nederland is er maar 1 islam en is er ook geen Euro-islam mogelijk en zijn het enkel de westerlingen die een wig willen drijven binnen de moslims en een onderscheid maken tussen goede en minder goede moslims die zoiets beweren (gelezen in de Morgen van zaterdag). |
|
![]() |
![]() |