![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs al zou ovld mee regeren, kan ik mij niet voorstellen dat er ook maar iemand zou staan springen om Somers een minister-portefeuille aan te bieden na diens schaamteloze performance
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke dame? Die welke op de door BDW getoonde verkiezingsaffiche staat? Ken je die soms? Ik zie alleen maar een naamloze figuur. Maar wel eentje dat vestimentair met de islamitische symboliek is uitgedost. Of ze "goed geïntegreerd" is iets dat je uit die affiche niet kunt opmaken en dat jij erbij fantaseert. Die "meerwaarde voor onze maatschappij" zie ik er in ieder geval niet zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als OVLD federaal mee regeert en NVA zit niet in de coalitie dan krijgt Somers probleemloos gelijk welke minister portefeuille toegeschoven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Subluminale propaganda ! ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 20 mei 2019 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Sihame weet de weg naar de subsidieruif goed te vinden:
Citaat:
Laatst gewijzigd door vanderzapig : 20 mei 2019 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat je me misbegrepen hebt. Ik had het over de figuur op de affiche, niet over S. El Kaouakibi. Al is de affiche natuurlijk wel door haar ontwikkeld (of op zijn minst goedgekeurd).
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar ga ik niet van uit
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Je hebt het dus zelfs nog niet over de dame die effectief op de lijst staat ?????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zij wil Eerste Minister worden
![]()
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Nee, over haar geesteskind natuurlijk. Daarover ging ook in essentie het fragment waarmee deze draad is gestart. Ik dacht dat dat duidelijk was.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat over haar programma. Maw, onderwijs organiseren door religieuze fanaten die daar met hun hakenkruis voor de klas komen staan en waar uw kinderen "respect" voor moeten tonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het gevecht achter de schermen binnen de partij...
En dat omdat het Klein De Crooke net dezelfde ambitie heeft uitgesproken... En bij de tsjeven zit De Crem steeds weer de pastoor van Leopoldsburg,Beke dus in de wielen te rijden... Dit is de week waarin meer wordt gevochten achter de schermen dan ervoor... |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de VLD politieke zelfmoord wil plegen, moet ze vooral in een coalitie met roodgroen stappen ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En?
Die zorgen wel dat ze "onmisbaar" zijn. Het is anders redelijk eenvoudig om te kijken welke partijen de volledige scheiding tussen kerk en staat willen toepassen. Amendement indienen, staatsscholen gesteund door de staat, geen religie. Vrije (religieuze strekking) scholen gesteund door de religieuzen. Wat is daar moeilijk aan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan wel tellen voor iemand die als experte op het vlak van onderwijs naar voor geschoven wordt bij een partij die officieel voor neutraliteit is en voor het stopzetten van de financiering van religies. Dat zijn 2 zaken waar ik ook een enorm voorstander van ben en dat zijn dus zaken waardoor ik op stemtesten aansluit bij de VLD. Vervolgens krijg je echter dergelijke kandidaten voorgeschoteld.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |