![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge zijt zelf verantwoordelijk voor uw aangifte he.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dingeske ook van de NVA: De Mesmaeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik rij met een Audi A6 break & heb mijn huis in de vennootschap steken inclusief zwembad ? Want 2000 euro netto als zelfstandige is weinig, wetende dat ge geen verlofgeld hebt, geen eindejaars, geen betaald verlof, enz.... Ik zou inderdaad een andere job overwegen of het moet een passie zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is weer vanda
![]()
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van al diegenen die zich hier geroepen voelen om hun frustraties te uiten, wie kent Bert persoonlijk? Die man heeft meer ballen aan zijn lijf dan de rest van de figuren die in het politiek landschap gedijen.
Wat willen jullie eigenlijk? Nog minder 'mens' zijn? Wat meer 'bedrieger' om het beleid van de laatste 10 jaar verder te zetten? Ik snap jullie echt niet hoor. Er zit er nu 'per ongeluk' nog ééntje tussen die zich met alle macht afzet tegen zaken die hier duidelijk verkeerd lopen en dan is het weer niet goed. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 26 juni 2019 om 08:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() verander maar al dringend van fiscalist of boekhouder... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() goeike! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat dit nog een draad was van de vorige verkiezingen ... datum niet gezien ...
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Ik ben loontrekkende, ik kan die foefkes niet doen. Maar een neef, die een zeer grote onderneming heeft, heeft in zijn eigen managementvennootschap zijn gezinswoning steken. Die managementvennootschap is aandeelhouder van zijn firma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou kunnen geïnterpreteerd worden als een soort parachute. Om niet dakloos te zijn in geval van faillissement. Maar... is uw neef de voornaamste aandeelhouder van die managementsvennootschap? Dan behoren die aandelen tot zijn persoonlijke activa en in geval van faling van zijn onderneming kunnen ook zijn persoonlijke bezittingen voor de bijl gaan, waaronder die aandelen in de managementsvennootschap.
|
![]() |
![]() |