![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 26 juni 2019 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenaardig. Je wordt juist veel vrijer door elke taal die je bijleert. Als ik in Denemarken of Portugal ga wonen,zal ik ook Deens of Portugees leren en zal ik mij van mijn vrijheid beroofd voelen. U waarschijnlijk dus wel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon iemand van de wisselkoersen. Die diensten werden een paar jaar terug gecentraliseerd in Brussel. Wel vervelend als er een misverstand is bij aankoop en verkoop van vreemde munten met verscheidene rekeningen. De man heeft zijn best gedaan en uiteindelijk is alles correct verlopen maar ik was maar gerust als ik alles in een bevestigingsmail kon controleren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onder elkaar en onder gelijkgezinden o.k. Maar tegenover de Nederlandstaligen in Vlaanderen horen ze Nederlands te spreken. Eigenlijk zou dat arrogant volkje gas-boetes moeten opgelegd krijgen wegens storend gedrag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Wie zegt dat ze tegen Nederlandstaligen willen spreken. Kan je mij het betreffend wetsartikel die dit verplicht bezorgen, en ik spreek hier niet over contacten met de administratie maar met medeburgers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus er op aandringen dat in Vlaanderen Nederlands wordt gesproken, dat mag niet? In Vlaanderen is de enige officiële taal het Nederlands en die heeft in Vlaanderen absolute voorrang op gelijk welk buitenlands gebroebel en gekwek, het Frans inbegrepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien van niet zou jij hier diezelfde praat 200 jaar later niet meer alle dagen moeten blijven herhalen. Je moet hier 2 eeuwen later ! nog je beklag doen dat de Vlamingen in een ja U leest het goed een ééntalig gewest nog steeds hun taal niet hebben kunnen doen respecteren. Wel spijt voor wie het benijdt maar de Walen kunnen dat wel. Eigen schuld dikke bult. En een onafhankelijkheid zal daar niks aan veranderen want ook tegen de Fransen spreken ze Frans in De Panne en bij de politie in W VL terwijl we voor de Fransen sowieso al onafhankelijk zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die "medeburger" is niet verplicht te antwoorden op hun frans gekwek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Tuurlijk mag dat. Maar daarom moet een individu, met uitzondering van de contacten met de administratie, nog niet verplicht worden om met zijn medeburgers Nederlands te spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In praktijk zou je dat toch niet zeggen. U moet er niet op aandringen dat er Nederlands wordt gesproken U moet gewoon zelf Nederlands spreken. Ze dringen er bij U toch ook niet op aan in Waver dat U Frans spreekt ?? Neen ze spreken U daar gewoon aan in het Frans en basta. Begrijp je het niet dan is dat spijtig voor U.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |