![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren en vandaag wel, ja. 40 graden rond 3 uur in de namiddag, en nog 37 om 8 uur 's avonds. Maar dat gebeurt hier wel meer. Als dat niet te lang duurt gaat dat wel. Als dat drie of vier weken aansleept, of nog langer zoals in 2003, dan is het erg.
Maar het grote verschil met 2003 is dat onze bureaus nu geklimatiseerd zijn, en mijn huis ook. Daarentegen, ik geef toe dat ik vandaag niet met de fiets naar mijn job ben gekomen. Gisteren was het gewoon te erg. BTW, je had mij gekwoteerd alvorens ik het aanpaste: ik zou eerder denken dat het ethanocratie moet zijn, want ethyl groepen zitten overal... Laatst gewijzigd door patrickve : 28 juni 2019 om 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Methylocratie en tis snel gedaan ![]() Ik ga al kapot bij 30 graden + dus La France, ik ga er bijzonder graag op verlof, maar tzal toch voor buiten de zomerperiode zijn vanaf nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Hetgeen uiteraard te verwachten was. Dewael kreeg de stemmen van het franstalig zootje ongeregeld én van de Vlaamse kandidaten die hun staart ingetrokken hebben zoals neusje Verheirstraeten. Op die manier is het niet moeillijk natuurlijk.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echte politiek , zoals politiek echt verloopt
![]() Dene Daerden destijds , da' was'm wel ![]() https://www.youtube.com/results?sear...aerden+best+of ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat moet Mevrouw Van Peel nu nog meer doen om aanvaard te worden door de anti-Vlamingen? Ze heeft publiekelijk de broek laten zakken toen ze de N-VA stemmer opriep op terug VB te stemmen. Dat werd toch redelijk goed opgevolgd gezien de uitslag van de kiezing. Ze zorgt mee voor de neergang van de N-VA en nog mag ze van de anti-Vlamingen niet meespelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar halen ze die temperaturen toch vandaan???
Ik ben op huidig ogenblik even bij vrienden aan de Belgische kust en buiten redelijk wat wind is het hier een goede 27° misschien iets meer soms. ![]() p.s. Hoeft niet voor mij hoor die hoge temperaturen want ik kan daar niet tegen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 juni 2019 om 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uw chromosomale woordblindheid duidt dan weer op een aangeboren geestelijke beperking waartegen geen kruid gewassen is. Alleen lobotomie kan u van dit euvel verlossen. Als krasse vijftiger zal u dan kunnen genieten van een vrolijke kindsheid.
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Trekt wat op een ex collega, die Dardenne zag er ook zo een verzopen kalf uit.
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 1 juli 2019 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij zijt niet veel gewoon.... Ik heb 28 jaar eerst als laborant en nadien op de r&d afdeling van Denaeyer papier gewerkt ..... Plus 50 graden in de papierfabriek ,en 23 graden in het labo.... Die overgang telkens weer van zweten naar bevriezen én terug.... Goed voor de gezondheid was het alvast niet,en het lawaai moesten we er maar bij nemen... Het heeft zijn sporen nagelaten.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan ook het voorzittersschap worden van de senaat, die de nva zal moeten opnemen. Maar ik denk niet dat ze ons dat zullen gunnen. Die senaat zou niet veel bijeen komen en vaak een korte agenda hebben.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De titel is 'arme Valerie'.
Heeft nu iemand de capaciteit om mededogen te hebben met een individu dat 7000 euro netto per maand raapt, al 11 jaar lang, en nu gegarandeerd nog eens 5 jaar? Tenzij ze minister wordt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit meegemaakt, kandidaat A van partij B die oproept om voor partij C te stemmen. En die kiezers doen dat dan nog ook. Terwijl er in de N-VA diepe stilte heerst over het onderwerp van hun verlies.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raadseltjes?
Ik dacht dat je iets ging zeggen over de fratsen van Van Peel, die N-VA kiezers oproept om op het VB te stemmen.
![]() |
![]() |