![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die prijzen zijn volgens mij zwaar uit de lucht gegrepen want een koplamp voor een A3 Hatchback kost een goede 355 € ?* 400 €.
Of dat het matrix lampen zijn, geen idee van. Bij tweedehandswinkels misschien nog goedkoper. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarin is nog geen sprake van LED-koplampen. XENON lampen staan er al wel in en daar spreekt men toch ook al van 1000€ voor een complete koplamp. (bouwjaar 2011- A4 en A5). Wat ze vandaag aanrekenen voor de nieuwe LED-lampen kan ik wel eens navragen. Ik heb deze draad opgestart om mensen die een tweedehands wagen wensen aan te schaffen erop te wijzen dat een lichte aanrijding echt een fortuin kan kosten. Best even kijken wat al die makkelijk breekbare plastieken onderdelen kosten alvorens die of die tweedehands te kiezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar denk niet dat het om een koplam^van een A3 gaat. En je hebt inderdaad gelijk dat men steeds eerst eens moet nagaan wat welke herstellingen kosten. Het verschil tussen een onderdeel met het automerkteken en zonder het automerkteken, maar van dezelfde fabrikant is soms meer dan 400%. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Zullen waarschijnlijk LED lampen zijn met dow chemicals siliconen lenzen arrays.
Niet goedkoop. Zitten in de Q7 dacht ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je daar werkt ,kost je dat juist geteld één derde van de winkelprijs... Ik heb zo van mijn laatste werkgever voor mijn op pensioen stelling 3 auto's bollen,de vierde is helaas gesneuveld op het veld van eer toen een vrachtauto los door het rood vlamde en ik de dood op minder dan één meter voor mij zag passeren... En zolang die in het verkeer zijn krijg ik alle ,maar dan ook alle wisselstukken aan kostprijs.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén van de dagen ga ik eens stoppen aan een Audi garage en daar eens wat tekst en uitleg gaan vragen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 juli 2019 om 05:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |