![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Of vind je het perfect normaal dat die zichzelf "christenen" noemen ?
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Dat is mss wel waar, maar Raf, zoals jij schiet op alles wat (christelijk) gelovig is, vind ik laag. Alsof elke christen of andere gelovige een conservatieve, homofobe, extremistische gevaarlijke gek is, die zo snel mogelijk moet worden verdelgd. Je verlaagt je tot het niveau van mensen die hier komen vertellen dat alle homo's perverse, losbandige, abnormale mensen zijn.
Val de misbruiken in de Kerk aan, waarschuw voor fundamentalisme, al wat je wilt, maar probeer dat aub los te zien van de kerk als gemeenschap.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Gekken zijn van alle tijden en alle overtuigingen.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Fundamentalisme in gelijk welke vorm is fout ....
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oorzaak kan ook in de aanwezigheid van natuursteen zoals bv, graniet gezocht worden, ...
Het is bewezen dat dat ook kankerverwekkende stoffen bevat, en zou in combinatie met roken, voor een verhoogde kans op longkanker kunnen zorgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Ik had het ook vooral op berichten 1 en 9 in deze thread.
Had deze thread in K&K gestaan, ik had er begot niet zoveel aandacht aan besteed. Als je echter een beetje serieus wilt blijven, zoals je toch aangeeft met deze thread hier te plaatsen, dan ga je hier toch wel heel kort door de bocht.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is het niet erg netjes om iemand te beoordelen op twee berichten die je dan ook nog eens volledig uit hun verband rukt. Van kort door de bocht gaan gesproken... ![]() Geknipt op vraag van de geviseerde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Partijlid
|
![]() ![]() schoon koppel ![]() Geknipt op vraag van de geviseerde.
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Duveltje, heb je ooit al van smilies gehoord? Een knipoogje wil zeggen, dat wat ik zeg met een knipoogje bedoeld is. Eenvoudig toch?
![]() Voor de rest, ik heb geen enkel probleem met flamingantisme, integendeel, en zelfs met Vlaamsnationalisme heb ik an sich weinig problemen mee. Vandaar ook dat knipoogje. En als ik ook mensen als met namen als Tzuvar Raemborr of Supe®staaf serieus neem (of toch bijna ![]() Ik heb echter de indruk dat jij alleen maar probeert te provoceren. Als dat het enige is dat je kan bijdragen tot de discussie, neem me dan niet kwalijk dat ik je negeer in het vervolg.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone Laatst gewijzigd door groentje : 4 december 2004 om 16:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() lange teentjes , Rafke ?
jij mag mij imbeciel noemen , maar ik jou geen *knip* ? Moderator , gelieve die opmerking van Raf te knippen Geknipt op vraag van de geviseerde.
![]() |
#36 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Duvel : 4 december 2004 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |