![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de optimist in mij zegt : hij 50% minder en gij 100% meer. ![]() da's 50% honing gewonnen zie. ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 2 september 2019 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Man, ge wilt niet weten hoe erg die oude mannen zijn. Die vechten hun vetes old skool stijl uit. Laatst gewijzigd door Tavek : 2 september 2019 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() dikke factuur erachteraan. Laatst gewijzigd door Anna List : 2 september 2019 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar die zand ligt er wel. Ik vecht geen oorlogen uit met boeren. En ik geef u het advies om het ook niet te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en gelijk hebben ze, fucking stadsvolk. ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 2 september 2019 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wetten zijn zo hol als maar zijn kan. Tip: bouw gewoon wet je maar wil in je tuin etc.. als je het niet te bont maakt regulariseren ze alles met de glimlach.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Van bouwgrond landbouwgrond maken om politieke tegenstanders te kloten gaat gemakkelijker. Van vijf of zes bouwloten ter breedte van 20 meter er twee maken ter breedte van dik veertig meter in een dorpscentrum is geen probleem. De directeur stedenbouw brengt dat wel in orde als een plaatselijk hooggeplaatst politieker het vraagt. En ondanks het opvallend is en tegen alle plaatselijke stedenbouwkundige regels indruist zal niemand het willen of durven zien. Zien lost toch niks op. Parlementaire onschendbaarheid primeert toch. En zo maak je kiezers die overtuigd zijn dat ze tweederangsburgers zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Boompje groot, plantertje dood!
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Pa; je gaat weer de verkeerde toer op. Wat je zegt is juist maar draait alles dan om geld? Onze kinderen en kleinkinderen moeten ook nog leven. Lees allebei maar eens over het nut en voordeel van een bos. En als je dat onder de knie hebt dan mag je verder lammeren. En groenten en fruit eten dat niet meer per vervoer of vliegtuig aangevoerd wordt zal in de toekomst hard afnemen als het zo verder loopt. Ik krijg verdomd al bijna twee jaar geen serieuze krop salade meer gekweekt. En mijn appelen en peren kan ik ook op mijn buik schrijven. En over de rest zwijg ik liever. Mijn tuin is momenteel een maanlandschap! Wordt het nog erger? Of komen we binnenkort om van honger? ![]() Maar wat er staat hierboven is juist. Toen ik zeven was heb ik twee notenbomen geplant. Ze zijn nu heel groot. Dus lang zal ik het niet meer trekken. Goddank? ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 2 september 2019 om 22:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast moet jij zorgen dat er niet op de kasten kan gesproeit worden. Een dergelijk proces is heel moeilijk te winnen door de vele tegenstrijdigheden in de wetgeving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met vetes. Geen zin in. Laat oude mannetjes met tijd te veel dat maar doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Is dit een slechte evolutie in het dichtbevolkte Vlaanderen?
Het lijkt mij dat omwonenden minder last hebben van iemand met paarden dan een boer. Ook de natuur zal er wellicht wel bij varen, want boeren gebruiken massaal veel vergif en spuiten hele velden dood alvorens aan de slag te gaan. Ook nadien zijn ze nog in de weer met allerhande pesticiden. Ook wat betref nitrieten en vervuiling van bodem en water zal het wellicht een verbetering zijn. Kortom ...
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Oost-Vlaamse overheid is moeten terugkomen op haar ruimteplan. Men ging al geen lintbebouwing afbreken. Er waren gewoon plaatsen waar men niet meer mocht bouwen. Maar zelfs dat zal niet lukken.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is de reden waarom het normaal zou worden dat mensen andere mensen mogen opruimen omdat ze die als probleem ervaren he. Probleem-oplossend denken heet dat.
Laatst gewijzigd door patrickve : 24 juli 2023 om 12:18. |
![]() |
![]() |