![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kranten commentaar spreekt vaak boekdelen. Nu zijn het rechtse zwartzakken die trots zijn op hoeveel corrigerende tikken ze gekregen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik twijfel of de echte rechtse kornuit tot diepgaand denken in staat is.
![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 9 september 2019 om 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals een mieren kolonie
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie loopt er in kudde achter een grietje van 18?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() ik lach niet graag met mensen omdat ze dom zijn, maar 't is wetenschappelijk bewezen...
![]() bon , serieus.... 't blijft eigenlijk triest waarom vele mensen niet empathisch zijn. ik geloof overigens dat er wel empatische mensen in rechtse, en zelf extreem rechtse partijen zitten, maar als je Filip Dewinter bezig hoort, tja.... Dan schaam je u soms om Vlaming te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Als links idd synoniem staat met verstandig dan is het me een raadsel waarom politiek links steeds opnieuw dezelfde stommiteit begaat door in een elitaire kramp te schieten na verkiezingsnederlagen.
Enfin, goed bezig zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het parcours van rechts in vlaanderen overschouwend kan me moeilijk spreken van flawless.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je dit zelf bedacht of was het het collectief bewustzijn van je kolonie?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ik een open zenuw heb geraakt
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie je, niet collectief denken= in de fout
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus je geeft toe dat je met de kudde meeloopt? Of ben je zelf altijd fout? Of wat bedoel je nu precies?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 10 september 2019 om 12:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Qed
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nagel op de kop!
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Links pretendeert* inderdaad meer empathisch te zijn tgo alles, zolang 't maar niet eigen volk betreft.
Tegenover die arme vluchtelingen bvb, die huis & haard, vrouw(en) & kind(eren), hebben achtergelaten om zichzelf in veiligheid te brengen. Tot ... hen gevraagd wordt om de daad bij 't woord te voegen, en er zelf zo'n stuk of wat in eigen huis op te nemen, alsook er de financiële verantwoordelijkheid voor te dragen. Nee, er moet verplichte solidariteit opgelegd worden, tot daar reikt de empathie. Rechts heeft inderdaad geen empathie voor tafelschuimers, ik althans niet voor lui die ik van haar noch pluim ken, en waarvoor ik m'n eigen naasten, familieleden, vrienden, kennissen, buren...tekort zou moeten doen. Niemand, nergens, waar ook ter wereld, zal z'n eigen kind laten verhongeren, of verzuipen, ook SJW's/moral highgrounders niet, om 'n ander te redden die ze niet kennen. *Pretenderen zei ik dus, want ze hebben niet eens empathie voor volksgenoten met 'n andere politieke mening.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Idd, heel dat dedain over empathie of IQ wijst enkel op een fundamenteel gebrek aan respect voor andere meningen. Het is haast een autistische reflex.
|
![]() |
![]() |