![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hanteren de banken tot nu toe nog steeds de regel dat je maximaal 33 procent van je gezinsinkomen mag besteden aan het afbetalen van de hypotheek van je gezinswoning?
Als de regeringsmaatregel in werking treedt, dan gaan ze dat percentage moeten minderen. Economisch ijzerhard: dit gaat een effect hebben op de prijzen van de huizen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar nee ik werd "verplicht" mee te betalen voor het "luxe" pensioen van het profitariaat en kom zelfs niet toe om hier te overleven met mijn pensioen. Gelukkig waren we slimmer dan zij en ik hoef niet persé naar Monaco.
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |