![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe groot wordt het Vlaams Belang in 2024? | |||
minder dan 15% |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,14% |
tussen 15 en 20% |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,14% |
tussen 20 en 25% |
![]() ![]() ![]() |
6 | 21,43% |
tussen 25 en 30% |
![]() ![]() ![]() |
6 | 21,43% |
meer dan 30% |
![]() ![]() ![]() |
12 | 42,86% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel als het dubbel glas is.
Met enkel glas valt dat nog best mee hoor.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een stront enquete :
-je ziet niet wie op wat stemde -prins Laurent ontbreekt |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het worden toffe tijden voor den jos gijsels
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een draadje voor bezitters van een glazen bol. Hoe kunnen we dat nu inschatten?
Dat argument van de woonbonus overtuigt me niet. Men doet het voorkomen alsof er nu iets wordt afgeschaft dat er altijd is geweest. Dat is niet zo: de woonbonus werd in 2005 ingevoerd en heeft uiteindelijk wonen niet betaalbaarder gemaakt. Kandidaat kopers en banken verrekenden de woonbonus in de hoogte van het bod dat men kon doen, waardoor die bonus heeft bijgedragen tot een stijging van de prijzen.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 18 oktober 2019 om 06:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de legislatuur van 2014 - 2019 is de woonbonus niet afgeschaft. Ik weet dus niet wat u hier bazelt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toon me waar ze stonden in de campagne van de verkiezingen van mei 2019! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het VB zal stijgen tot ongekende hoogtes. Laat ons het zo stellen, het VB is gekoppeld aan de stijging van de misdaad en de misdaad, wel die gaat ne gang naat omhoog, geloof den Hoomer maar.
Het is niet omdat de links denkende alle spreekgestoelte in handen hebben en doen alsof ze de onbetwiste meerderheid zijn, dat dat ook zo is hoor, de bevolking is het beu en doordat linksen elkaar alleen maar kunnen bevestigen zien ze dat niet in, arrogantie ten top zou den Hoomer durven stellen. ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 18 oktober 2019 om 07:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er al aan gedacht om wat harder te werken en wat minder te lullen, brengt meer op dan de woonbonus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() maar betrouwbaarder dan de peilingen, dat is wel een minimum dat ik nog makkelijk haal hoor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Hoomer zijn leestekens staan verkeerd.. Dit maakt het duidelijker voor de moeilijken van begrip:
Het VB is gekoppeld aan de stijging van de misdaad. En de misdaad? Wel die gaat ne gang naar omhoog, geloof den Hoomer maar. Tot jullie dienst, Skob |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kon ik lezen, bedankt
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met het andere deel wil hij volgens mij aanklagen dat men via media etc. de indruk krijgt dat de Vlaming redelijk links is (door steeds te vissen uit dezelfde poel gasten) terwijl de gemiddelde Vlaming redelijk rechts is.
Men ziet dan een hele reeks BV's elkaars morele superioriteit bevestigen, waardoor het lijkt dat de hele maatschappij pro immigratie etc. is. In het stemhokje ziet men dan iets anders. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 18 oktober 2019 om 08:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |