![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze/hij is bezig met een heilige atheïstische kruistocht. Niet dat ze/hij weet wat het betekend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als je de Koran en de Hadith als leidraad voor het leven neemt ben je hier niet op je plaats. Dan teken je een terugkeercontract. De leer van Mohammed is in strijd met onze waarden en moet hier verboden worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dan zullen de moslims de boodschap wel gesnapt hebben. Sommige moslims hebben het trouwens al begrepen, en stellen dat als zij moslims de westerse samenleving afwijzen ze hier niet thuishoren. Dat zijn de heel uitzonderlijke moslims die de Jihad in Europa hebben opgegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
P.S: Ik ga je nog helpen als het snijden moeilijk gaat !! ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 1 december 2004 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zogoed als alle moslims hier zijn dezelfde. Ze zijn niet naar hier gekomen om hier te werken, maar als instrumenten van de Jihad.
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 3 december 2004 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Wat is dan de maatstaf? Hoeveel generaties moet iemand in Belgie wonen en vlaams spreken voor hij zichzelf vlaming mag noemen? Mag een 3e generatie spanjaard, die de twee talen perfect beheerst, zich ook geen vlaming noemen? Ook al voelt hij zich totaal geen spanjaard meer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De moslims die hier zitten hebben het schijt aan onze cultuur. Dat blijkt overduidelijk uit het interview. Vlaanderen is voor hen gewoon een lap grond die ze willen koloniseren en waar ze hun eigen wetten en levenswijzen kunnen installeren. Als ze daarbij het heersend westers juridisch, sociaal en politiek apparaat daarbij ook nog eens in het voordeel van hun Jihad kunnen aanwenden, zullen ze het zeker niet laten. De moslims die naar hier gekomen zijn of nog steeds naar hier komen, komen niet naar ons land omdat ze van ons of onze cultuur houden. Ze komen naar hier om ons land en onze levenswijzen van ons af te nemen en te vervangen door mensen van hun eigen volk met eigen wetten. Het Brussels Gewest, de hoofdstad van Europa notabene, hebben ze al zo goed als veroverd. Daar zorgen de moslims vandaag al voor de helft van alle geboortes. Brussel is zowat een tweede Istambul geworden. Ook vele wijken in de grote steden van West Europa zijn bijna geheel veroverd en geislamiseerd. Je hoort er vaak meer allochtone dan autochtone talen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() Je kan er niet tegen dat allochtonen meer kinderen maken dan "wij". Ik heb het al gezegd, het zal nooit zo erg worden dat het hier een Belgistan wordt, maar als er straks meer van origine allochtonen zijn (we spreken hier over binnen enkele generaties, niet over 2005) dan ben ik gerustgesteld dat mijn pensioen en mijn ziektekosten betaalbaar gaan blijven.
En wat hun "schijt aan onze cultuur" betreft, wees daar maar niet zo zeker van. 't is niet omdat ze er kritiek op hebben dat ze het verwerpen, ze leven er dagelijks in en profiteren zonder het zelf te weten ook van de voordelen van onze levensstijlen. Wanneer zij op hun jaarlijkse vakantie in hun "moederland" terecht komen, zien ze dat het daar allesbehalve rooskleurig is. Een marokkaanse kennis van mij klaagt steen en been over het feit dat hij daar niet kan aarden, hij voelt zich daar niet thuis, en heeft het gegarandeerd aan de stok met de politie daar die hem zowat elke keer al heeft afgeperst. En dan zou hij die toestanden vrijwillig importeren in Belgie? Als je voorbij de kleur van mensen ziet dan zie je dat zij evengoed 2 ogen en 10 vingers hebben, en dat hun bloed ook jouw leven kan redden. Die gemeenschappelijke band is voor mij al een draagvlak om verder te praten. Ze willen in Belgie komen wonen? Geen probleem, hier is een lijst van zaken waar wij hier belang aan hechten, en dit en dit werkt hier op die manier. Ik van mijn kant probeer geduld te hebben met mensen die moeite doen om ook met mij geduld te hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Amaai,weer al dat gezever.Inpakken en wegwezen,gedaan met dat gezever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Niks als last met dat soort
|
![]() |
![]() |
![]() |