![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Jan; U stelt weer in deze topic teveel bronvragen en maakt er een zotte smeerboel van. Ik weet momenteel niet meer waarover de topic handelt ondanks dat ik de inhoud ervan las. Maar..... dat zal wel aan mij liggen zeker? Persoonlijk ben ik geneigd om ook mee voor gek te spelen. Kun je op diverse manieren. Je kan een lange bijdrage van een willekeurig persoon posten na een bijdrage die je niet zint en je vermeld als reactie "TL-DR". Of je post een orkest van dansende apen geplukt van internet. Of je vraagt achter de bron. Ieder heeft zo zijn werkwijze. Ofwel doe je alsof de topic niet bestaat en schakel je moeiteloos over op een andere topic. Dit forum is wijd en zijd gekend om zijn toegelaten werkwijze. Zet de debatvoerders open en bloot op TV en je krijgt een nieuw satirisch programma. Voorop gesteld dat je debatvoerders zal vinden om zonder nikab op TV plezant te komen doen. Hier graag natuurlijk. Met een nikab op de kop is alles plezanter. Leve karnaval! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
portemonnee gaan voor. Dat zowel federaal als nationaal. Belastingbetalers klagen even en kijken dan sport en betalen ook daar voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |