![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet te begrijpen vanuit economisch en milieustandpunt. Simpelweg omdat Diependaele daar in de buurt woont. Schande. Ben ik eigenaar dan sluit ik het bos stante pede af.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 25 november 2019 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() zijn we wel zeker dat de eigenaar een echte Decroo is?? ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 25 november 2019 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://science.time.com/2014/01/15/s...b-more-carbon/ En over het omleggen van oude bossen voor nieuwe was men het daarvoor al niet eens dus ... http://oldvsyounggrowthforestasoffse...and-cons.html#
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Heeft niemand er aan gedacht dat het misschien wel eens omgekeerd kan zijn: een kapvergunning die werd afgeleverd omdat het politieke vriendjes onder elkaar waren? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe komt "alle CO2" dan wel vrij als een boom sterft? Vergaat een dode boom dan van het ene op het andere moment dan terug tot stof?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bosbeheer wil bossen ontbossen om ze terug te bebossen.
Met dat verschil dat ze 30 meter afstand tussen iedere boom willen. Dat is geen bos maar een park. Hoe moeten de apen dan naar de andere boom slingeren? Of eekhoorns? En het argument dat er hier geen apen zitten is ook maar flauw.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is geen bos.
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is in feite zelfs langdurigere opslag dan het in huizen te steken, wat op termijn toch weer brandhout gaat worden EOL. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Weer een goeie! ![]() Bovendien heeft een bos nog wel andere functies dan groeien den daken van huizen opleveren. Of zelfs huizen. Maar ik ga het hier niet te complex maken. De Jan heeft er al een probleem bijgemaakt. Omvallende bomen mogen niet op auto's van snelheidsduivels vallen. Maar is niet het probleem zelf dat telt. De Jan houdt graag van discussies. En als een of andere dat ook graag doet begint Jan achter zijn bron te vragen. En sommige idioten gaan die bron nog zoeken ook. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 25 november 2019 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Danku |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Nog niet. Ik moet eerst naar naar uw slaapverwekkende zever luisteren. Want anders geraak ik zelfs met pil niet in slaap als ik dat mis. En het vreten van drugs laat ik liever aan Antwerpenaars van uw allooi. Heb ik U gewekt uit uw roes misschien? Of heb je geen geld meer om een nieuw shot te kopen? Een oplossing vent. Dan zul je zo vlug mogelijk moeten gaan stelen. Want anders wordt je nog zotter. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 26 november 2019 om 18:45. |
![]() |
![]() |