![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Overigens, als je weg wil moet je je vooral niet tegen laten houden. Maar als ik wil emigreren heb ik ook geen paspoort van het land waar ik mij vestig. Dat heb je echt niet nodig. Dus als je echt wil, kun je altijd weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De maatregelen tegen dubbele nationaliteiten stonden al lang voor de moord op TVG op de agenda van de Nederlandse regering.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nog een geluk dat sommige landen het afstaan van de nationaliteit onmogelijk hebben gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen onroerend in het buitenland... bij gebrek aan zwart geld, helaas! Maar wat je met je zwart geld niet op je eigen naam kan kopen, kan je gemakkelijk op naam van je holding-in-fiscaal-vriendelijk Gibraltar kopen: niet ver van de costas... en die holding kan in 12h opgericht worden Laatst gewijzigd door filosoof : 4 december 2004 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |